Piata de publicitate online din Romania, in scadere cu 25% fata de 2008, in S1
Data publicarii: 17-12-2009 | AfaceriPiata de publicitate online din Romania a generat, in primul semestru din 2009, aproape 25,5 milioane de lei, cu un sfert mai putin decat aceeasi perioada a anului trecut, insa in crestere cu 58% fata de intervalul similar din 2007, potrivit studiului Romanian Online Advertising Study (ROADS).
Valoarea exacta a totalului vanzarilor companiilor participante la studiu a fost de 25.498.023 de lei pentru primul semestru din 2009, in scadere cu 25% fata de S1 2008, cand valoarea totala raportata a fost de 33.873.413 de lei, dar in crestere cu 58% fata de S1 2007, cand totalul a fost de 16.141.519 de lei, arata studiul realizat de IAB Romania, asociatia industriei de publicitate online, in parteneriat cu PricewaterhouseCoopers Romania (PwC).
Principalele sectoare care au scazut volumul investitiilor in publicitatea pe internet in acest semestru au fost cel financiar-bancar si sectorul auto, iar primul loc in topul categoriilor de advertiseri, in functie de volumul investiilor, a fost luat in acest semestru de catre sectorul telecom, care a cunoscut o crestere a investitiilor in publicitatea pe internet de 75% fata de S1 2008.
Aflat la a treia editie, studiul ROADS ia in calcul cifrele de vanzari directe ale celor mai importante 14 companii din domeniu (regii si publisheri independenti).
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut