Visa are peste 1 milion euro in 2010 pentru campania din Romania de stimulare a platii cu cardul
Data publicarii: 07-01-2010 | Finante-BanciBugetul planificat de Visa Europe impreuna cu bancile membre pentru strategia de comunicare ce vizeaza informarea romanilor despre beneficiile platii cu cardul in anul fiscal octombrie 2009-septembrie 2010 depaseste 1 milion euro, a spus joi directorul general pentru Romania al Visa Europe.
"In aceasta suma nu intra alte cheltuieli cu productia sau cu canalele de comunicare ale bancilor", a afirmat Catalin Cretu.
El a adaugat ca aceasta campanie se va face la radio, print, online, in supermarketuri si benzinarii, insa nu si la televiziune. Reprezentantul Visa a precizat ca sunt 27 de banci membre care emit carduri Visa sau accepta carduri.
Cretu a mai spus ca 41 de primarii accepta in prezent plata cu cardul a impozitelor, dintre care 25 de resedinte de judet. Din total, doar 5 accepta plata online a taxelor.
Oficialul Visa a adaugat ca primaria sectorului 3 ar putea implementa sistemul de plata online pana pe 18 ianuarie, in timp ce sectorul 2 ar putea implementa acelasi sistem pana la inceputul lui februarie. "Toate sectoarele din Bucuresti, in afara de sectorul 4, accepta plata cu cardul la POS", a mentionat Cretu. Valoarea medie a unei taxe locale este estimata intre 50 si 90 euro.
Numarul tranzactiilor cu cardul la comercianti a crescut in perioada de criza cu peste 10% in Romania. Cretu a mai spus ca 12% din valoarea totala a tranzactiilor cu cardul in Romania se face la aparate pentru plata cu cardul la comercianti (POS), iar restul de 88% la bancomat, in timp ce pe pietele mature valoarea tranzactiilor la POS depaseste 50%.
In 2009 au fost doua campanii de informare, una de Pasti si alta inainte de Craciun, fiecare de cate opt saptamani, iar in 2010 vor fi trei campanii de stimulare a utilizarii cardului si de informare.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut