In sezonul reducerilor, criza duce preturile hainelor la limita de jos
Data publicarii: 12-01-2010 | ActualitateCine are cu ce isi poate innoi garderoba, in tara sau peste hotare, platind preturi cu 70% sau chiar 90% mai mici. Cei care nu stau bine cu banii trebuie sa evite magazinele.
Sezonul reducerilor de primavara - la articole din colectia toamna-iarna 2009 - va incepe oficial vineri. Neoficial, promotiile au invadat marile si micile magazine inca de la Craciun, cand taierile de pret au iesit la iveala sub forma de promotii.
Mai mult, etichetele atasate articolelor de imbracaminte si incaltaminte - dar nu numai - arata preturi mai mici inca de cand si-a aratat coltii criza economica.
In timp ce comerciantii impodobesc vitrinele cu reclame gigantice, care te imbie la cumparat produse cu pana la 70% mai ieftine, psihologii spun ca solutia pentru a nu te lasa ispitit de reduceri - mai ales daca stii ca nu-ti permiti - e simpla si la indemana tuturor: sa nu ai bani in portofel. Si nici un card de credit in buzunar.
Criza nu va afecta vanzarile din perioada de reduceri, se declara mai mult ca siguri reprezentantii marilor centre comerciale, iar romanii - in special cei care inca isi mai permit si pot aloca un buget pentru schimbarea garderobei - vor cumpara asa cum au facut-o in ultimii ani: mult spre foarte mult.
Vor exista, insa, si persoane care nu vor mai cumpara orice doar fiindca e reducere. "Am putea iesi din recesiune cu un sistem de valori schimbat, am putea invata sa cumparam doar ce ne trebuie si ne vine bine", spune criticul de moda Ovidiu Buta.
Pana una-alta, pentru cei nesatisfacuti de taierile de pret de pe plaiuri mioritice, agentiile de turism se intrec in oferte de sezon: excursiile de shopping la Istanbul, Viena, Barcelona si Dubai sunt printre pachetele la mare cautare.
Integral in Evenimentul Zilei
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut