BCR are o sucursala pe platforma Second Life, cu un trafic zilnic de peste 250 de utilizatori unici
Data publicarii: 19-01-2010 | Finante-BanciBanca Comerciala Romana (BCR) a anuntat, marti, ca este prima institutie bancara din Romania cu un sediu virtual pe platforma Second Life, sucursala sa plasata in centrul Pietei Revolutiei din Bucurestiul Virtual beneficiind de un trafic zilnic de peste 250 de utilizatori unici.
De asemenea, aceasta beneficiaza si de expunere in fata a peste 800 de rezidenti care socializeaza in orasul virtual.
BCR a mai anuntat ca programul de educatie financiara, Scoala de bani, care va continua si in 2010, va avea un corespondent 3D in lumea virtuala. Astfel, in Bucurestiul Virtual exista deja amenajata o aula universitara, in care se vor desfasura lectiile cu un "diriginte", iar elevii scolii vor participa la concursuri sub forma de extemporale, in urma carora vor putea castiga premii, se mai arata in comunicat.
Cladirea BCR din Second Life a fost realizata dupa modelul sucursalelor din realitate, iar, in interior, utilizatorii pot interactiona cu diverse aplicatii automatizate, pot afla mai multe informatii despre ofertele promotionale in curs (pachetul BCR Student si BCR Pensii in acest moment), se pot inscrie in grupul Scolii de bani iar, in curand, vor avea posibilitatea sa cumpere L$ (linden dolar) prin intermediul bancomatelor (ATM).
"Este in discutie si posibilitatea de a oferi joburi in spatiul virtual pentru absolventii Scolii de bani. In plus, BCR va beneficia de branding in orasul virtual pe tot parcursul anului 2010 si va fi organizatorul a catorva evenimente si concursuri memorabile in Piata Revolutiei din Bucurestiul Virtual", se mai arata in comunicat.
"Deschiderea unei sucursale in Second Life si integrarea programului de educatie financiara Scoala de Bani fac parte din strategia noastra de a interactiona cu publicul si la alte niveluri decat cele deja clasice. Dupa succesul de anul trecut al Scolii de bani, am decis sa continuam programul in anul 2010 adaugand si mediul 3D ca extensie de platforma. Faptul ca Second Life are o economie si o moneda proprie, ne permite sa experimentam in jurul ideii de bani prin implementarea de advergame-uri si concursuri dedicate comunitatii din spatiul virtual, dar si sa oferim servicii reale (carduri, internet banking) membrilor acestei comunitati", a declarat directorul executiv al Directiei de Marketing BCR, Daniel Pana.
Second Life s-a lansat in 2003, dar platforma a devenit cunoscuta la nivel mondial abia in 2006, odata cu intrarea Ambasadei Suediei urmata de o serie de branduri care au inceput sa testeze oportunitatile lumilor virtuale (IBM, Cisco, Microsoft, CNN, Reuters, Wired, Playboy, Peugeot, Mercedes, Vodafone, Orange, ABN, ING, Coca Cola, L'Oreal, Philips, Electrolux si multe altele).
In prezent, Second Life are peste 15 milioane de conturi inregistrate, o economie si o moneda proprie (Linden Dolar). Valoarea tranzactiilor zilnice depaseste 1,5 milioane de dolari. Utilizatorii Second Life sunt in general trend-setteri si early adopters, persoane cu influenta in cercurile lor sociale si care stapanesc bine uneltele de socializare online. Majoritatea sunt producatori de continut - scriu pe bloguri, folosesc photo si video sharing sau produc bunuri virtuale.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall