Raiffeisen asigura serviciul de acceptare la plata pentru automatele de bilete din Gara de Nord
Data publicarii: 01-02-2010 | Finante-BanciRaiffeisen Bank Romania asigura pentru societatea CFR Calatori serviciul de acceptare la plata a cardurilor pentru automatele de vanzare a biletelor de tren instalate in Gara de Nord din Bucuresti, a anuntat banca.
Automatele permit emiterea legitimatiilor, rezervarea locurilor si obtinerea de informatii privind mersul trenurilor, iar plata se face prin card, se mentioneaza in comunicat.
Gara de Nord este prima din tara in care vor fi montate automate de vanzare a legitimatiilor de calatorie, cu touch-screen si cititor de card (POS) incorporat.
Raiffeisen Bank pune la dispozitia CFR Calatori serviciul de acceptare la plata a cardurilor, care asigura tot sistemul de plata, dupa momentul in care clientul alege biletul si pana la transferul sumelor in contul companiei, inclusiv suport pentru reconciliere automata, se mai arata in comunicat. Serviciul a fost implementat prin intermediul Raiffeisen Bank, CFR Calatori, Informatica Feroviara, Printec si IIRUC.
In 2009, Raiffeisen Bank si CFR Calatori au lansat si serviciul de incasare pentru plata online a biletelor CFR, prin care clientii pot achizitiona bilete de tren pe pagina de internet a companiei feroviare. Serviciul implica mediu securizat pentru introducerea datelor de card, filtre antifrauda, sistem de autorizare a tranzactiilor, suport pentru reconcilierea automata cu CFR.
Raiffeisen Bank are o retea de 559 de unitati si peste 1,97 milioane de clienti persoane fizice, aproape 100.000 IMM-uri si peste 6.800 corporatii mari si medii.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut