UniCredit Tiriac Bank lanseaza cardurile de credit MasterCard Gold Miles & More cu cip
Data publicarii: 01-02-2010 | Finante-BanciUniCredit Tiriac Bank lanseaza cardurile de credit MasterCard Gold Miles & More cu cip. Noile instrumente de plata permit stocarea unor informatii suplimentare, astfel incat pot fi dezvoltate noi tipuri de servicii si programe de fidelizare.
Datorita cipului, cardurile de credit MasterCard Gold Miles & More ofera, in primul rand, o securitate sporita detinatorilor, fiind foarte dificil de falsificat. In plus, aceste instrumente de plata permit efectuarea tranzactiilor offline, in conditii de siguranta maxima fara a mai fi contactata banca emitenta, toate acestea datorita configuratiilor de securitate existente in cip. Astfel, viteza de procesare a platilor va creste. Nu in ultimul rand, posesorii de carduri de credit MasterCard Gold Miles & More cu banda magnetica care doresc inlocuirea acestora cu varianta cu cip, o pot face fara nici un fel de cost suplimentar.
"Dorim sa oferim clientilor bancii instrumente de plata eficiente si sigure, de aceea am introdus in portofoliul nostru cardurile de credit MasterCard Gold Miles & More cu cip", a declarat Bogdan Spuza, Director Marketing si Segmente al UniCredit Tiriac Bank. "Consideram ca prin lansarea acestui produs cu caracteristici superioare de securizare venim in intampinarea nevoilor si asteptarilor clientilor nostri."
"Anul trecut, cardul de credit MasterCard Gold Miles & More a adus in premiera pe piata romaneasca cel mai extins program de fidelizare din Europa, care s-a bucurat de mare succes in tarile din regiune", a spus Cosmin Vladimirescu, Account Manager pentru Romania, MasterCard Europe. "MasterCard sustine institutiile financiare partenere in procesul de migrare la tehnologia EMV si suntem convinsi ca, pe langa beneficiile deja cunoscute de posesorii cardurilor MasterCard Gold Miles & More, acestia vor aprecia siguranta suplimentara oferita de introducerea cipului."
Miles & More este cel mai extins program de fidelizare din Europa, care se adreseaza persoanelor ce calatoresc frecvent, oferindu-le posibilitatea de a acumula si de a cheltui mile premium.
Cardurile de credit MasterCard Gold Miles & More cu cip ofera multiple avantaje clientilor, care pot acumula mile premium cand calatoresc cu Lufthansa si companiile aeriene partenere Miles & More, cand se cazeaza la hotelurile partenere, la plata facturilor, precum si la achitarea cumparaturilor. Milele astfel acumulate pot fi folosite pentru a achita calatorii cu avionul sau pentru a obtine diverse discount-uri. Cardurile de credit MasterCard Gold Miles & More cu cip includ si o asigurare internationala de calatorie de la AIG Romania.
In Romania, UniCredit Tiriac Bank a lansat cardul co-branded MasterCard Gold Miles & More, in varianta cu banda magnetica, in mai 2009.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut