BRD estimeaza ca va emite peste 100.000 de carduri personalizate A la carte in 2010

Data publicarii: 11-02-2010 | Finante-Banci

BRD a lansat miercuri "A la carte", un nou tip de card ce poate fi personalizat de utilizator, si estimeaza ca va emite in acest an peste 100.000 de astfel carduri, ca parte a strategiei de incurajare a platilor la POS.

Cardul "A la carte" are toate caracteristicile unui card clasic, fiind diferentiat numai din punct de vedere al graficii, imaginea de pe suprafata cardului putand fi aleasa de client.

Aceste carduri vor avea utilizare internationala, vor fi echipate cu cip si vor fi emise atat sub sigla Visa cat si sub cea a MasterCard.

Fotografiile trebuie sa respecte anumite exigente juridice referitoare la drepturile de autor si la proprietatea intelectuala, fiind interzisa utilizarea unor marci inregistrate sau a unor imagini cu conotatii religioase, politice, rasiste sau sexuale.

Emiterea noului card personalizat ar putea sustine cererile pentru emiterea de carduri, ce a inregistrat o stagnare in ultima perioada. Oficialii BRD au subliniat ca timpul de emitere a unui card personalizat nu va fi mai mare decat pentru cardurile standard.

Reprezentantii BRD au precizat ca banca se afla intr-un stadiu avansat al trecerii la tehnologia cu cip, 60% dintre cardurile cu banda magnetica fiind preschimbate deja in carduri cu cip, in contextul in care nivelul mediu al pietei este de 30%.

La finalul lui 2009, BRD avea peste 2,2 milioane carduri valide si o retea de peste 1.450 de bancomate si 20.000 de aparate pentru plata cu cardul la comercianti (POS).

NewsIn