BRD estimeaza ca va emite peste 100.000 de carduri personalizate A la carte in 2010
Data publicarii: 11-02-2010 | Finante-BanciBRD a lansat miercuri "A la carte", un nou tip de card ce poate fi personalizat de utilizator, si estimeaza ca va emite in acest an peste 100.000 de astfel carduri, ca parte a strategiei de incurajare a platilor la POS.
Cardul "A la carte" are toate caracteristicile unui card clasic, fiind diferentiat numai din punct de vedere al graficii, imaginea de pe suprafata cardului putand fi aleasa de client.
Aceste carduri vor avea utilizare internationala, vor fi echipate cu cip si vor fi emise atat sub sigla Visa cat si sub cea a MasterCard.
Fotografiile trebuie sa respecte anumite exigente juridice referitoare la drepturile de autor si la proprietatea intelectuala, fiind interzisa utilizarea unor marci inregistrate sau a unor imagini cu conotatii religioase, politice, rasiste sau sexuale.
Emiterea noului card personalizat ar putea sustine cererile pentru emiterea de carduri, ce a inregistrat o stagnare in ultima perioada. Oficialii BRD au subliniat ca timpul de emitere a unui card personalizat nu va fi mai mare decat pentru cardurile standard.
Reprezentantii BRD au precizat ca banca se afla intr-un stadiu avansat al trecerii la tehnologia cu cip, 60% dintre cardurile cu banda magnetica fiind preschimbate deja in carduri cu cip, in contextul in care nivelul mediu al pietei este de 30%.
La finalul lui 2009, BRD avea peste 2,2 milioane carduri valide si o retea de peste 1.450 de bancomate si 20.000 de aparate pentru plata cu cardul la comercianti (POS).
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall