Femeile de succes sunt curtate de corporatii cu martisoare Swarovski

Data publicarii: 02-03-2010 | Diverse

Femeile care lucreaza in marile corporatii sau cele de care depinde bunul mers al unei afaceri culeg cel mai din plin roadele sarbatorii de 1 Martie. In vreme de criza, in care toate firmele reduc cheltuielile de oriunde se poate, afacerile cu martisoare din cristal Swarovski infloresc.

"Au fost foarte bine vandute si anul acesta, la fel ca si in ultimii doi ani de cand ne ocupam de asa ceva. Este produsul nostru cel mai cautat acum, martisorul Swarovski. Persoanele juridice cumpara. La persoane fizice chiar nu am vandut nimic. Cumpara mult agentiile pentru clientii lor. Criza nu a schimbat nimic din comportamentul clientilor", spune specialistul in marketing, Florina Ciurca.

Obrazul subtire cu Swarovski se tine

Cand vine vorba de cadorisirea clientelor sau a angajatelor valoroase, oamenii de afaceri care ofera martisoare nu se uita la estetica, ci la pret. Este o lectie pe care distribuitorii au invatat-o din nou, anul acesta. "La noi clientii se orienteaza in primul rand dupa costul pordusului si, bineinteles, dupa calitate. In mod curios, produsele mai ieftine, chiar daca arata foarte bine, nu au asa de mare succes. Cel putin asa ni s-a intamplat anul acesta. Noi am avut in oferta anul acesta si bratari foarte frumoase cu fir de martisor din matase. Cu toate ca au fost foarte ieftine, preferatele au ramas martisoarele Swarovski. Criza, criza, dar obrazul subtire cu cheltuiala se tine", spune Florina Ciurca. Explicatia este insa simpla. Cu cat dai mai mult pe un martisor, cu atat ii arati partenerei tale de afaceri cat de mult o pretuiesti. Lucru cu atat mai important, mai ales in vremuri de criza. "Cine doreste sa-si tina clientii aproape, mai ales in aceasta perioada, face multe eforturi. Incepand de la promotionale personalizate pana la martisoare pentru doamne si domnisoare", mai spune Florina Ciurca.

Integral in Gandul