Femeile de succes sunt curtate de corporatii cu martisoare Swarovski
Data publicarii: 02-03-2010 | DiverseFemeile care lucreaza in marile corporatii sau cele de care depinde bunul mers al unei afaceri culeg cel mai din plin roadele sarbatorii de 1 Martie. In vreme de criza, in care toate firmele reduc cheltuielile de oriunde se poate, afacerile cu martisoare din cristal Swarovski infloresc.
"Au fost foarte bine vandute si anul acesta, la fel ca si in ultimii doi ani de cand ne ocupam de asa ceva. Este produsul nostru cel mai cautat acum, martisorul Swarovski. Persoanele juridice cumpara. La persoane fizice chiar nu am vandut nimic. Cumpara mult agentiile pentru clientii lor. Criza nu a schimbat nimic din comportamentul clientilor", spune specialistul in marketing, Florina Ciurca.
Obrazul subtire cu Swarovski se tine
Cand vine vorba de cadorisirea clientelor sau a angajatelor valoroase, oamenii de afaceri care ofera martisoare nu se uita la estetica, ci la pret. Este o lectie pe care distribuitorii au invatat-o din nou, anul acesta. "La noi clientii se orienteaza in primul rand dupa costul pordusului si, bineinteles, dupa calitate. In mod curios, produsele mai ieftine, chiar daca arata foarte bine, nu au asa de mare succes. Cel putin asa ni s-a intamplat anul acesta. Noi am avut in oferta anul acesta si bratari foarte frumoase cu fir de martisor din matase. Cu toate ca au fost foarte ieftine, preferatele au ramas martisoarele Swarovski. Criza, criza, dar obrazul subtire cu cheltuiala se tine", spune Florina Ciurca. Explicatia este insa simpla. Cu cat dai mai mult pe un martisor, cu atat ii arati partenerei tale de afaceri cat de mult o pretuiesti. Lucru cu atat mai important, mai ales in vremuri de criza. "Cine doreste sa-si tina clientii aproape, mai ales in aceasta perioada, face multe eforturi. Incepand de la promotionale personalizate pana la martisoare pentru doamne si domnisoare", mai spune Florina Ciurca.
Integral in Gandul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall