Nissan va rechema in service peste jumatate de milion de autoturisme din toata lumea
Data publicarii: 03-03-2010 | AutoConstructorul auto japonez Nissan a anuntat miercuri ca va rechema in service 539.864 de autoturisme la nivel mondial, in principal din Statele Unite, din cauza unor probleme la pedala de frana si la indicatorul de combustibil, relateaza AFP.
Dupa Toyota si Honda, Nissan este cel de-al treilea constructor auto japonez care a anuntat o rechemare importanta in service in ultimele saptamani.
Una dintre problemele identificate de Nissan este la axul pedalei de frana, care s-ar putea decupla si ar putea provoca probleme de franare. Aceasta problema vizeaza 204.785 de modele Titan, Armada, Quest si Infiniti QX56 comercializate in perioada 2008-2010.
Cea de-a doua problema vizeaza indicatorul de combustibil, care ar putea fi reglat incorect si ar putea arata un nivel mai mare decat in realitate. Problema vizeaza 472.118 autoturisme Titan, Armada, Infiniti QX56, Frontier, Pathfinder si Xterra comercializate intre 2005 si 2008, unele dintre acestea fiind afectate si de probleme de franare.
"Nu ne-a fost semnalat niciun accident si nicio ranire din cauza acestor defectiuni", a asigurat constructorul japonez in cadrul unui comunicat.
"Proprietarii autoturismelor care ar putea avea probleme la axul pedalei de frana vor fi primii carora li se va cere sa aduca masinile la un concesionar Nissan sau Infinity, pentru o inspectie vizuala simpla si rapida si, in cazul in care va fi necesar, pentru reparatii", a adaugat el.
Cea mai mare parte a atutoturismelor vizate se afla in circulatie in Statele Unite (178.916 cu probleme de franare si 418.865 cu probleme la indicatorul de combustibil), iar restul in Canada, Mexic, in unele tari din Orientul Mijlociu, in Rusia, Taiwan, Ucraina si Japonia.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall