Groupama lanseaza o asigurare a locuintei ce permite clientilor sa isi aleaga riscurile acoperite
Data publicarii: 04-03-2010 | AfaceriSubsidiara din Romania a grupului francez de asigurari Groupama, al treilea jucator de pe piata romaneasca, a lansat joi o asigurare a locuintei cu extra acoperiri, ce permite clientilor sa aleaga intre mai multe tipuri de riscuri asigurate.
Astfel, noul produs, denumit "Asigurarea locuintei cu extra acoperiri", permite clientilor sa aleaga, ca tipuri de riscuri asigurate, protectia bunurilor, prejudicii provocate tertilor, protectia juridica, protectia persoanelor sau protectia vacantei.
"Produsul este disponibil in mai multe variante comerciale, in functie de nevoile segmentelor vizate (Eco, Medium; Premium). Astfel, clientii isi pot asigura constructiile, dar si obiectele de valoare, bunurile, materialele de agrement, vacantele sau obiectele scolare ale elevilor", au precizat reprezentantii companiei.
Sistemul de tarifare tine seama de suma asigurata, optiunile alese, zona geografica, fransiza sau structura familiei.
Groupama a preluat in 2007 si 2008 Asiban, BT Asigurari si subsidiara din Romania a OTP Garancia, pe care a inceput sa le fuzioneze intr-o singura structura, Groupama Asigurari.
Pentru 2009, Groupama a raportat afaceri mai mici cu 10,9% in Romania, la 209 milioane euro, punand evolutia pe seama contextului economic dificil in conditiile crizei. Grupul a precizat ca, "intr-un context de criza economica", activitatea de asigurare de bunuri a scazut anul trecut cu 7,9%.
"Aceasta evolutie implica in special segmentul auto, pe o piata mult mai putin matura decat cea occidentala, ce a inregistrat o scadere a vanzarilor de autovehicule noi cu 63% pana la finalul lui noiembrie 2009", argumenteaza Groupama.
Grupul francez a precizat ca subsidiara romaneasca "a demarat masuri de redresare tehnica a portofoliului".
Recent, Groupama Asigurari si-a majorat capitalul social cu 59,3 milioane lei (echivalentul a 14 milioane euro), pana la 1,1 miliarde lei, prin aport in numerar din partea actionarului majoritar francez. Principalii concurenti din Romania ai grupului francez sunt austriecii de la VIG si grupul german Allianz.
La nivelul grupului, Groupama a afisat pentru 2009 un profit net de 660 milioane euro, in crestere cu 142% fata de 2008, pe fondul cresterii cifrei de afaceri consolidate cu 7,6%, la 14,5 miliarde euro.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall