Criza a dezvoltat o noua specie - turistul imobiliar
Data publicarii: 08-03-2010 | ImobiliareLipsa banilor si inghetarea creditarii i-a transformat pe romani in turisti imobiliari, iar targurile de profil s-au transformat in muzee. Vizitatorii se uita, cer cateva informatii si pleaca. Nimeni nu cumpara!
Targurile imobiliare "concureaza" muzeele si la numarul de vizitatori. La cel mai recent eveniment de acest gen din Capitala, desfasurat la sfarsitul saptamanii, numarul de expozanti l-a depasit cu mult pe cel al vizitatorilor.
Romanii nu s-au aratat impresionati nici de "superofertele" si reducerile de preturi anuntate de dezvoltatori. Potrivit organizatorilor, constructorii au taiat intre 10 si 40% din pret ca sa-i atraga pe potentialii cumparatori, potrivit organizatorilor. Astfel, un apartament de doua camere situat pe Bulevardul Basarabia, cu o suprafata de 95 metri patrati, costa 124.000 euro, dupa ce dezvoltatorul a aplicat o reducere de 40%.
Sunt si dezvoltatori care, pentru a crea impresia unei oferte de nerefuzat, ofera reduceri doar pentru o perioada limitata. Astfel, potentialii clienti pot beneficia, pana la 15 mai, de o reducere de 10% la cumpararea unei case dintr-un ansamblu rezidential localizat in comuna Vidra, din Ilfov. Casele care fac obiectul ofertei au suprafete construite de 56-127 metri patrati, avand preturi cuprinse intre 49.000 si 70.000 euro. In cadrul aceluiasi ansamblu rezidential se poate cumpara doar lotul de teren construibil, la un pret de 50 euro pe metru patrat.
O alta metoda prin care dezvoltatorii spera sa ii momeasca pe cumparatori este oferirea de locuri de parcare sau bucatarii gata mobilate si utilate.
Integral in Curentul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an