BankNews.ro si CarteadinRaft.ro iti ofera carti la pret redus: Marketing - Editia a doua revazuta si adaugita
Data publicarii: 08-03-2010 | DiverseBankNews.ro si Carteadinraft.ro au decis sa ofere tuturor cititorilor BankNews.ro o reducere de 10% la achizitionarea oricarei carti din libraria virtuala CarteaDinRaft. Pentru a beneficia de reducerea oferita, trebuie sa accesati CarteaDinRaft.ro, sa introduceti in campul "Incarcati cupon" codul oferit de noi mai jos si sa apasati butonul "incarca". Astfel, reducerea pe care o aveti pe cupon se aplica comenzii efectuate.
Codul cuponului de reducere BankNews.ro este: PROB-ROTR-IHOP-HOTB
Recomandarea saptamanii: Marketing - Editia a doua revazuta si adaugita, Coordonator: Virgil Balaure
In economia contemporana, a carei evolutie este marcata de tendintele de globalizare a economiei si pietelor, performantele intreprinderii sunt determinate, in masura crescanda, de adaptarea unei viziuni integratoare asupra modalitatilor de abordare a fenomenelor si proceselor economice si sociale.
La un asemenea context general se raporteaza, in prezent, si intreprinderile romanesti confruntate cu cerintele si exigentele economiei de piata, caracterizate de un pronuntat dinamism si de concurenta care, la randul lor, impun schimbari profunde in mentalitatea si in metodele proprii de actiune. Or, asemenea schimbari sunt greu de conceput fara adaptarea marketing-ului in procesul conducerii.
Intr-adevar, prin optica si continutul pe care le promoveaza, marketingul impune agentilor economici un nou model de conduita care presupune, deopotriva, receptivitate fata de cerintele societatii, capacitate inalta de adaptare la evolutia cerintelor si exigentelor pietei, spirit novator, flexibilitate in mecanismul de functionare a unitatilor economice, viziune unitara asupra activitatilor desfasurate si eficienta maxima, obtinuta ca rezultat al orientarii efective a activitatii economice catre nevoile reale de consum, catre cerintele pietei.
Transpunerea in practica a acestor deziderate implica, desigur, insusirea profunda a cunostintelor de marketing, cunostinte care ofera, alaturi de teoria economica, cheia descifrarii mecanismelor complexe ale economiei de piata in care sunt angrenate intreprinderile romanesti.
Cuprins
I. Fundamentele marketingului.
II. Mediul de marketing
III. Cercetari de marketing
IV. Politici de marketing
V. Conducerea activitatilor de marketing
Pret: 40,00 RON (TVA inclus) + reducerea de 10% oferita cititorilor BankNews.ro
Carte disponibila in libraria virtuala CarteaDinRaft.ro
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut