Panasonic va aduce din aprilie pe piata din Romania televizoare cu plasma 3D Full HD
Data publicarii: 14-03-2010 | IT&CProducatorul de electronice Panasonic va aduce din luna aprilie pe piata din Romania televizoare cu plasma 3D Full HD si playere blue-ray cu aceeasi tehnologie, urmand sa fie comercializate in mai multe lanturi de magazine de retail, a anuntat compania.
"Deocamdata suntem in negocieri cu mai multi retaileri si, cel mai probabil, saptamana viitoare vom anunta magazinele care vor vinde sistemele 3D", a declarat unul dintre reprezentantii Panasonic Romania.
Panasonic va fi astfel primul producator care va aduce pe piata din Romania noile tipuri de produse care ofera posibilitatea consumatorilor casnici de a viziona acasa filme sau chiar transmisiuni TV 3D, la o calitate similara celei din cinematografele 3D.
Utilizatorii vor avea nevoie de o pereche de ochelari speciali, foarte usori, care se pot folosi chiar si peste ochelarii de vedere. Noile echipamente pot reda si continut 2D la calitate Full HD (la o rezolutie de 1080p).
Acest anunt vine dupa ce Panasonic a inceput recent sa comercializeze in Statele Unite sisteme home cinema Full HD 3D, distribuite exclusiv in reteaua americana de magazine Best Buy.
"Cererea pentru televizoare 3D este inca la inceput. Compania noastra detine in acest moment o pozitie unica in promovarea unei noi experiente in randul consumatorilor americani si suntem incantati ca, prin parteneriatul cu Panasonic, suntem primul lant de magazine care ofera aceasta noua solutie 3D integrata", a declarat Michael Vitelli, presedinte pentru piata americana la Best Buy.
Pretul la care intreaga solutie 3D este comercializata in Statele Unite se ridica la aproape 3.000 de dolari. Sistemul home cinema este format dintr-o plasma Viera VT20 HDTV cu diagonala de 50 inch, o pereche de ochelari Panasonic 3D Active Shutter Lens Eyewear si un player Panasonic Blu-ray 3D (model BDT300). Cumparatorii care doresc sa achizitioneze o pereche suplimentara de ochelari o pot face contra cost, in Statele Unite pretul acestora fiind de 150 dolari. Componentele individuale ale sistemului home cinema vor fi comercializate si separat.
In ceea ce priveste preturile de comercializare ale produselor in Romania, oficialii Panasonic spun ca vor fi asemanatoare celor din State si ca vor fluctua doar in functie de paritatea dolar-euro.
Pentru a populariza solutiile Full HD 3D, Panasonic va lansa saptamana viitoare un turneu prin 15 orase mari din Statele Unite. Turneul va debuta cu actiuni simultane la New York, Chicago si Los Angeles pe 15 martie.
Panasonic Corporation cu sediul in Osaka, Japonia, ocupa locul al treilea in indexul Fortune 500 Electronics & Electrical Equipment si este reprezentata pe piata locala, din anul 1996, de catre Panasonic Romania.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut