BT aduce Google la Bucuresti pentru un training destinat antreprenorilor si promovarii online a afacerilor
Data publicarii: 22-03-2010 | AfaceriIntreprinzatorii din capitala, care sunt membri ai Clubului Intreprinzatorului Roman(CIR) - fondat de Banca Transilvania - au posibilitatea de a invata, gratuit, chiar de la reprezentantii Google, cum sa isi promoveze afacerea pe Internet. Traningul este organizat de BT si va avea loc in Bucuresti, marti, 23 martie, intre orele 15:00 si 18:00, la Hotelul Ramada Parc, Sala Terra. Din partea Google AdWords Romania va participa Amelia Cretu, Agency Relationship Manager.
Toti participantii vor primi din partea Bancii Transilvania si Google cate un voucher de publicitate.
Google AdWords este una dintre cele mai eficiente metode de publicitate pe Internet, cu ajutorul careia firmele isi pot promova afacerea afisand anunturi in motorul de cautare Google si in site-urile partenere.
● Agenda evenimentului: teorie si practica
Invitatii vor putea afla informatii despre Google AdWords, publicitatea online, precum si despre eficientizarea si optimizarea campaniilor prin Internet. De asemenea, programul evenimentului cuprinde si sesiunea practica "AdWords live", asa incat cei care vor veni cu laptop si cu un card bancar acceptat pentru plata prin Internet vor avea posibilitatea de a aplica "live", la fata locului, sfaturile primite de la reprezentantul Google.
● Accesul la curs: prezenta directa sau vizionare online
Persoanele care doresc sa ia parte la training - si nu sunt membri ai ClubuluI Intreprinzatorului Roman - se pot inscrie, rapid si gratuit, accesand site-ul www.btclub.ro. Un motiv in plus pentru a face parte din CIR sunt beneficiile pe care membrii le au la dispozitie - cursuri, consultanta financiar-bancara inclusiv pentru accesarea fondurilor structurale, precum si un program de networking, dar si numarul mare de membri, de peste 12.000 de firme.
Pentru persoanele care nu pot ajunge la intalnirea cu Google, Banca Transilvania va asigura transmiterea cursului live, pe Internet, pe site-ul CIR.
● Banca Transilvania + Google = parteneri si prieteni
Parteneriatul Banca Transilvania - Google face parte din stategia BT, ca banca a oamenilor intreprinzatori, de a incuraja antreprenorii sa isi dezvolte promovarea online a afacerilor pe care le coordoneaza. Premisa este cresterea veniturilor datorita Internetului, un mediu de comunicare tot mai dinamic si mai eficient. Colaborarea dintre banca si Google a inceput in iulie 2009, prin demararea campaniei "Prietenul Google", o premiera pe piata din Romania. Un astfel de curs pentru intreprinzatorii care sunt membri CIR a mai avut loc in Cluj-Napoca, in noiembrie 2009, bucurandu-se de o audienta foarte numeroasa si de interes din partea intreprinzatorilor din zona.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut