Infiniti Romania vrea sa obtina o cota de piata de 10% pe segmentul masinilor premium
Data publicarii: 22-03-2010 | AutoInfiniti Romania doreste sa atinga o cota de piata de 10%, pe viitor, pe segmentul masinilor premium, odata cu lansarea primului showroom, intentionand ca din 2011 sa ajunga sa vanda 200-250 de unitati pe an, a declarat directorul general al Infiniti Romania, Mircea Eremia.
La nivel european, Infiniti doreste sa vanda aproximativ 20.000 de unitati in 2011, orientandu-se in special pe pietele mari din Anglia, Germania, Spania sau Polonia.
In ceea ce priveste evolutia pe 2010, AutoItalia, importatorul Infiniti in Romania, anticipeaza ca va vinde 60 de masini Infiniti, in contextul in care anul trecut s-au vandut doar 22 de unitati.
"La noi, in Romania, am fost ceva mai grav afectati de criza, iar evenimentele si circumstante n-au fost tocmai unele fericite pentru noi, motiv pentru care proiectiile de vanzari nu sunt tocmai optimiste, dar nu asta este prioritatea noastra in momentul acesta, ci dezvoltarea imaginii si cresterea increderii in aceasta marca", a precizat Mircea Eremia.
Infiniti si-a lansat luni oficial primul showroom din Romania, care se intinde pe o suprafata de 585 de metri patrati, fiind situat in Piata Presei Libere din Bucuresti. Showroom-ul nou deschis este cel de-al 30-lea centru din Europa, valoarea investitiei realizate fiind de 600.000 euro. Primul Centru Infiniti din Europa a fost deschis la Paris, in octombrie 2008.
"Noi pana acum nu am avut showroom in Romania, desi contractul era semnat inca din martie anul trecut si masini pe stoc au existat inca de atunci, dar pentru o marca necunoscuta in Romania, lipsa unui showroom si a unui centru autorizat oficial era sinonim cu o lipsa de independenta. De acum inainte vom incepe sa discutam de vanzari", a adaugat Eremia.
Infiniti estimeaza ca in urmatoarele 12 luni numarul centrelor sale va creste la 50, urmand ca firma sa detina reprezentante in 20 de tari. Totodata, Infiniti Romania intentioneaza sa deschida si alte centre in tara, insa reprezentantii firmei au mentionat ca momentan inca nu au un plan concret in aces sens.
In primele trei luni ale acestui an, Infiniti Romania a investit circa 300.000 de euro in publicitate, stabilindu-si un plafon de investitii de 1,2 milioane euro anul acesta pentru marketing.
"Suntem la inceput, iar investitiile in imagine sunt foarte importante. Infiniti nu a existat in Europa, pana in 2008, deci automat investitiile care trebuie facute la nivel de imagine trebuie sa fie foarte mari, pentru ca ai o singura sansa sa te impui pe piata in care nu esti cunoscut si trebuie sa te impui intr-un mod foarte agresiv", a explicat Mircea Eremia.
Infiniti comercializeaza prin intermediul AutoItalia modelele Fx (variantele Fx50 si Fx37), G37 (variantele Sedan, Cabrio si Coupe), Ex si noul model M, care va fi disponibil spre vanzare incepand din septembrie.
Preturile masinilor Infiniti pleaca de la 41.900 de euro (varianta G37 basic), pana la 82.300 de euro (modele din editia limitata Fx).
In Romania, Grupul AutoItalia este singurul importator autorizat Infiniti. Grupul este unul dintre cei mai mari jucatori pe piata auto, avand in portofoliu marci ca Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Maserati, Honda Motorcycles, Sang Yong si Segway.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut