Marius Ghenea: cand 50% dintre angajati stau pe Facebook, managerul trebuie sa fie si el acolo
Data publicarii: 24-03-2010 | HR/CariereComunicarea a intrat intr-o noua paradigma, in care Internetul joaca rolul central, iar managerii romani trebuie sa se adapteze acestei situatii si trebuie sa fie activi pe Twitter, Facebook sau orice alt tip de social media, pentru a combate publicitatea negativa, dar si pentru a fi mai aproape de angajati, a declarat omul de afaceri Marius Ghenea in cadrul PR Forum 2010.
"Daca peste 50% din angajatii unei companii sunt pe un social media, managerul trebuie sa fie si el acolo. Este o chestie foarte simpla. Intr-adevar, daca 10% dintre ei sunt acolo, n-are rost sa pierzi prea mult timp cu asa ceva", a spus Marius Ghenea.
Directorii de companii ar trebui sa se inscrie si pe site-urile de recrutari, a spus Ghenea, sa vada ce fac angajatii companiei, unde-si depun CV-urile, care este interesul lor de a continua in firma la care lucreaza sau daca vor sa se mute in alta parte.
Comunicare prin social media
"Eu chiar sunt in comunicare cu clientii companiilor noastre si, din acest punct de vedere, cred ca este un lucru excelent, apropos de ce faci inainte de a se intampla niste evenimente, este excelent sa dai cat mai multe posibilitati de comunicare reala, pe Internet, si asta inseamna ca orice companie ar trebui sa aiba prezenta Facebook, prezenta Twitter, prezenta pe alte zone de social media", a spus Ghenea.
"Mi se intampla ca oamenii sa fie extrem de violenti in comunicare, dar ceea ce este excelent este ca in momentul in care reusim sa rezolvam o problema ne simtim noi, cu totii, mult mai bine, si este clar ca, in orice caz, am rezolvat o problema de tip mediatizare negativa si, mai mult, poate ca am creat un plan al companiei sau al serviciului respectiv" - Marius Ghenea.
Integral in Money.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut