BRD SocGen a emis 8.000 de carduri personalizate A la carte, in peste o luna de la lansare
Data publicarii: 24-03-2010 | Finante-BanciBRD SocGen a emis 8.000 de carduri "A la carte" in mai bine de o luna de cand a fost lansat acest produs care permite personalizarea de catre utilizator, ceea ce reprezinta 8% din targetul bancii pentru acest an, a spus miercuri Elena Oprea, director carduri in cadrul BRD.
Banca a primit de la lansare 10.000 de fotografii din partea clientilor pentru a fi personalizate pe noul tip de card.
BRD a lansat in 10 februarie cardul "A la carte", estimand la acea data ca va emite in acest an peste 100.000 de astfel de produse, ca parte a strategiei de incurajare a platilor la POS.
Cardul "A la carte" are toate caracteristicile unui card clasic, fiind diferentiat numai din punct de vedere al graficii, imaginea de pe suprafata cardului putand fi aleasa de client. Aceste carduri vor avea utilizare internationala, vor fi echipate cu cip si vor fi emise atat sub sigla Visa cat si sub cea a MasterCard.
Fotografiile trebuie sa respecte anumite exigente juridice referitoare la drepturile de autor si la proprietatea intelectuala, fiind interzisa utilizarea unor marci inregistrate sau a unor imagini cu conotatii religioase, politice, rasiste sau sexuale.
Emiterea noului card personalizat ar putea sustine cererile pentru emiterea de carduri, ce a inregistrat o stagnare in ultima perioada. Oficialii BRD au subliniat ca timpul de emitere a unui card personalizat nu va fi mai mare decat pentru cardurile standard.
BRD a emis in doua saptamani 230 de produse Instant Pay
In ceea ce priveste noul produs de plata de tip contactless, denumit Instant Pay, directorul din cadrul BRD a precizat ca au fost emise deja 230 de dispozitive. Elena Oprea a subliniat ca BRD isi propune sa cucereasca zona de transport public si de parcari cu aceste dispozitive de plati rapide si de mica valoare.
"Se lucreaza la extinderea catre zona marilor orase, intrucat am avut o surpriza placuta din partea clientilor din provincie. Lucram in prezent cu nume mari de comercianti pentru a aduce in aceste zone proiectul Instant Pay", a declarat Elena Oprea.
Noul produs permite efectuarea de plati de valoare mica doar prin simpla apropiere de un dispozitiv de citire. Pentru valorile mai mici de 100 de lei plata se face contactless si fara introducerea PIN-ului, iar pentru cele peste 100 lei plata este tot contactless dar cu introducerea PIN-ului.
In privinta sumei maxime pe care clientul o poate plati unui comerciant fara introducerea codului PIN, directorul din cadrul BRD a spus ca in stabilirea acestui plafon banca a avut in vedere targetul de comercianti si suma medie a platilor la acesti comercianti, in viitor existand oricand posibilitatea cresterii acestui plafon de 100 lei.
Instrumentul este deja folosit in strainatate, iar BRD l-a introdus deocamdata doar in Bucuresti la 60 de comercianti in baza unor proiecte pilot.
Sistemul este folosit deocamdata si in doua statii de metrou, la Piata Romana si Piata Universitatii, iar in functie de cererea clientilor va fi extins.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut