BRD SocGen a emis 8.000 de carduri personalizate A la carte, in peste o luna de la lansare

Data publicarii: 24-03-2010 | Finante-Banci

BRD SocGen a emis 8.000 de carduri "A la carte" in mai bine de o luna de cand a fost lansat acest produs care permite personalizarea de catre utilizator, ceea ce reprezinta 8% din targetul bancii pentru acest an, a spus miercuri Elena Oprea, director carduri in cadrul BRD.

Banca a primit de la lansare 10.000 de fotografii din partea clientilor pentru a fi personalizate pe noul tip de card.

BRD a lansat in 10 februarie cardul "A la carte", estimand la acea data ca va emite in acest an peste 100.000 de astfel de produse, ca parte a strategiei de incurajare a platilor la POS.

Cardul "A la carte" are toate caracteristicile unui card clasic, fiind diferentiat numai din punct de vedere al graficii, imaginea de pe suprafata cardului putand fi aleasa de client. Aceste carduri vor avea utilizare internationala, vor fi echipate cu cip si vor fi emise atat sub sigla Visa cat si sub cea a MasterCard.

Fotografiile trebuie sa respecte anumite exigente juridice referitoare la drepturile de autor si la proprietatea intelectuala, fiind interzisa utilizarea unor marci inregistrate sau a unor imagini cu conotatii religioase, politice, rasiste sau sexuale.

Emiterea noului card personalizat ar putea sustine cererile pentru emiterea de carduri, ce a inregistrat o stagnare in ultima perioada. Oficialii BRD au subliniat ca timpul de emitere a unui card personalizat nu va fi mai mare decat pentru cardurile standard.

BRD a emis in doua saptamani 230 de produse Instant Pay

In ceea ce priveste noul produs de plata de tip contactless, denumit Instant Pay, directorul din cadrul BRD a precizat ca au fost emise deja 230 de dispozitive. Elena Oprea a subliniat ca BRD isi propune sa cucereasca zona de transport public si de parcari cu aceste dispozitive de plati rapide si de mica valoare.

"Se lucreaza la extinderea catre zona marilor orase, intrucat am avut o surpriza placuta din partea clientilor din provincie. Lucram in prezent cu nume mari de comercianti pentru a aduce in aceste zone proiectul Instant Pay", a declarat Elena Oprea.

Noul produs permite efectuarea de plati de valoare mica doar prin simpla apropiere de un dispozitiv de citire. Pentru valorile mai mici de 100 de lei plata se face contactless si fara introducerea PIN-ului, iar pentru cele peste 100 lei plata este tot contactless dar cu introducerea PIN-ului.

In privinta sumei maxime pe care clientul o poate plati unui comerciant fara introducerea codului PIN, directorul din cadrul BRD a spus ca in stabilirea acestui plafon banca a avut in vedere targetul de comercianti si suma medie a platilor la acesti comercianti, in viitor existand oricand posibilitatea cresterii acestui plafon de 100 lei.

Instrumentul este deja folosit in strainatate, iar BRD l-a introdus deocamdata doar in Bucuresti la 60 de comercianti in baza unor proiecte pilot.

Sistemul este folosit deocamdata si in doua statii de metrou, la Piata Romana si Piata Universitatii, iar in functie de cererea clientilor va fi extins.

NewsIn

Ultimele stiri pe BankNews.ro: