Demisii pe Facebook: E mai usor sa iti anunti decizia pe o retea sociala
Data publicarii: 31-03-2010 | HR/CariereMihai Marcu, fost director de dezvoltare pentru Romania, Bulgaria si Moldova in cadrul producatorului de memorii Kingston, si-a publicat pe profilul retelei de socializare Facebook informatii care aratau ca in luna februarie a parasit compania. Kingston nu anuntase anterior schimbarea managerului, iar anuntul de pe Facebook a fost prima sursa care arata schimbarea in cariera managerului.
Cateva zile mai tarziu, Dan Bulucea, directorul de marketing si business al filialei locale a Microsoft, anunta pe pagina de Facebook a companiei ca urmeaza sa isi inceteze activitatea in cadrul companiei. "Dupa aproape 12 ani de Microsoft, dupa multe joburi atat de diverse, de la sales la marketing, de la promovat tehnologie la business management, de la roluri locale la cele regionale traite pe alte meleaguri, schimbarea mi-a intrat in sange, dorinta de-a face totdeauna ceva nou care ma face mai bun. E vremea schimbarii si, de data asta, am hotarat sa ma uit in afara companiei. De la sfarsitul lunii aprilie voi indrazni sa caut o noua cale, bucuros si nerabdator sa vad ce-mi poate oferi!", scria Dan Bulucea pe pagina de Facebook a Microsoft. Pe contul personal de Facebook, Bulucea nu a facut niciun anunt privind demisia de la Microsoft. De asemenea, potrivit bloggerului Tiberiu Lovin, publicatia locala "Foaia Transilvana" a anuntat pe site-ul de micro-blogging Twitter ca s-a decis renuntarea la editia tiparita a publicatiei.
Nu vom asista la un fenomen al anunturilor in social media
Cristian Manafu, consultant in social media, spune ca este mai usor sa iti anunti astfel de decizii pe retele de socializare, care sunt mai personale.
"Cred ca cele doua retele (Facebook si Twitter) au fost folosite pentru ca sunt si cele mai personale. E mai usor sa iti anunti prietenii in acest fel si in acelasi timp functioneaza ca un fel de relief, o usurare, eliberare inainte de a merge mai departe. Ceea ce mi se pare un aspect important de stiut este daca si colegii lor au aflat de aceasta schimbare tot de pe retelele sociale. As inclina sa cred ca nu", a explicat Cristian Manafu.
Mai mult, Manafu spune ca nu ar trebui ca astfel de anunturi sa devina un trend pe site-urile retelelor de socializare, intrucat miscarile la nivel inalt intr-o companie se calculeaza in prealabil, iar anunturile sunt facute dupa obtinerea aprobarilor. "In ciuda acestor exemple, nu cred ca va fi un fenomen, deoarece plecarile la nivel inalt sau inchiderile de publicatii, precum acest ziar (renuntarea la editia tiparita a publicatiei "Foaia Transilvana", insa continuarea mentinerii online a ziarului - n.r.), sunt calculate cu mult timp inainte si au reguli bine stabilite. Nu sunt lucruri care pot fi lasate la voia intamplarii, si foarte putin probabil sa fi fost actiuni spontane.
Probabil anunturile au fost facute atunci cand s-au obtinut toate aprobarile sau cand lucrurile au fost lamurite intern", comenteaza Cristina Manafu decizia managerilor de a face anunturi importante pe Facebook sau pe Twitter.
Integral in Financiarul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut