Accentul in cazul limbilor straine, provocat de neutilizarea anumitor zone ale creierului
Data publicarii: 06-04-2010 | LifestyleAccentul aparut in momentul utilizarii limbilor straine este legat de reprezentarile silabice pe care le-au asimilat persoanele in timpul invatarii uneia sau mai multor limbi in copilarie, dar si cu utilizarea tot mai redusa a zonelor din creier dedicate acestor operatiuni, transmite Efe.
Acestea sunt cateva dintre concluziile unui studiu dat publicitatii joi de Centrul National de Cercetare Stiintifica din Franta (CNRS), care subliniaza ca minorii care sunt bilingvi inainte de a implini cinci ani pot invata cel mai bine reprezentarile silabice din structura a doua limbi, evitand astfel sa foloseasca accentul uneia dintre ele in momentul utilizarii celeilalte.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut