Flanco a avut in perioada dinaintea Pastelui vanzari mai mici cu circa 20% fata de 2009
Data publicarii: 08-04-2010 | AfaceriRetailerul IT & C Flanco International a anuntat joi ca vanzarile inregistrate anul acesta in perioada dinaintea Pastelui au fost mai mici cu aproximativ 20%, comparativ cu anul 2009, apetitul pentru consum generat de aceasta sarbatoare fiind mult diluat in 2010.
Electrocasnicele mari si electronicele au fost printre cele mai cautate produse, potrivit CEO-ului Flanco, Adrian Olteanu.
In ceea ce priveste vanzarile Flanco in perioada sarbatorilor de Paste, compania a raportat in acest an o crestere de 35% fata de inceputul anului, reprezentantii Flanco considerand ca trendul ascendent al vanzarilor se va mentine si in aprilie, ca urmare a optimizarilor operationale implementate in primele trei luni din acest an.
Clientii au cheltuit in medie 400 lei /achizitie anul acesta, in perioada Pastelui, in crestere cu aproximativ 25% fata de saptamanile anterioare si similar cu nivelul inregistrat anul trecut.
"Cresteri semnificative ale vanzarilor fata de inceputul anului s-au inregistrat si in ceea ce priveste electrocasnicele mici: cuptoare cu microunde, aspiratoare si aragazuri. Evolutia vanzarilor pe segmentul IT a inregistrat o stagnare, in principal datorita nivelului crescut al vanzarilor in primele luni ale anului. In ceea ce priveste modalitatile de plata, in perioada Pastelui, raportul intre vanzarile cash si cele pe credit a fost de aproximativ 3:1", se arata in comunicatul Flanco.
Magazinul care a raportat cele mai bune rezultate in perioada Pastelui a fost Flanco Sun Plaza, unitate deschisa la sfarsitul lunii februarie in centrul comercial Sun Plaza. De altfel, magazinele situate in centrele comerciale au inregistrat cele mai bune cifre de vanzari la nivelul intregii retele.
Flanco International opereaza in prezent o retea de 70 de magazine in cele mai importante regiuni comerciale ale tarii.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall