Flanco a avut in perioada dinaintea Pastelui vanzari mai mici cu circa 20% fata de 2009

Data publicarii: 08-04-2010 | Afaceri

Retailerul IT & C Flanco International a anuntat joi ca vanzarile inregistrate anul acesta in perioada dinaintea Pastelui au fost mai mici cu aproximativ 20%, comparativ cu anul 2009, apetitul pentru consum generat de aceasta sarbatoare fiind mult diluat in 2010.

Electrocasnicele mari si electronicele au fost printre cele mai cautate produse, potrivit CEO-ului Flanco, Adrian Olteanu.

In ceea ce priveste vanzarile Flanco in perioada sarbatorilor de Paste, compania a raportat in acest an o crestere de 35% fata de inceputul anului, reprezentantii Flanco considerand ca trendul ascendent al vanzarilor se va mentine si in aprilie, ca urmare a optimizarilor operationale implementate in primele trei luni din acest an.

Clientii au cheltuit in medie 400 lei /achizitie anul acesta, in perioada Pastelui, in crestere cu aproximativ 25% fata de saptamanile anterioare si similar cu nivelul inregistrat anul trecut.

"Cresteri semnificative ale vanzarilor fata de inceputul anului s-au inregistrat si in ceea ce priveste electrocasnicele mici: cuptoare cu microunde, aspiratoare si aragazuri. Evolutia vanzarilor pe segmentul IT a inregistrat o stagnare, in principal datorita nivelului crescut al vanzarilor in primele luni ale anului. In ceea ce priveste modalitatile de plata, in perioada Pastelui, raportul intre vanzarile cash si cele pe credit a fost de aproximativ 3:1", se arata in comunicatul Flanco.

Magazinul care a raportat cele mai bune rezultate in perioada Pastelui a fost Flanco Sun Plaza, unitate deschisa la sfarsitul lunii februarie in centrul comercial Sun Plaza. De altfel, magazinele situate in centrele comerciale au inregistrat cele mai bune cifre de vanzari la nivelul intregii retele.

Flanco International opereaza in prezent o retea de 70 de magazine in cele mai importante regiuni comerciale ale tarii.

NewsIn