Unilever vrea sa-si dubleze in 2010 volumul certificatelor Green Palm, la 360.000
Data publicarii: 12-04-2010 | MediuUnilever a achizitionat anul trecut 180.000 de certificate Green Palm, reprezentand peste 80% din totalul certificatelor de acest fel care au fost comercializate in 2009 la nivel global, si estimeaza ca volumul certificatelor cumparate in 2010 se va dubla.
Green Palm este un program dedicat comertului si se bazeaza pe emisiunea de certificate catre producatorii de ulei de palmier, astfel incat acestia sa obtina profituri mai mari din vanzarea recoltelor ce au fost obtinute prin intermediul programelor de agricultura sustenabila.
Programul, sustinut de Roundtable on Sustainable Palm Oil (RSPO), a fost conceput pentru rezolvarea problemelor legate de mediu, care sunt generate de productia de ulei de palmier.
"Pana in momentul in care vom avea la dispozitie lanturi de aprovizionare separate, certificatele Green Palm sunt cea mai buna optiune pentru incurajarea cultivatorilor sa respecte normele RSPO si sa garanteze faptul ca plantatiile lor respecta principiile sustenabilitatii", a declarat Gavin Neath, senior vice-president Unilever Global Communications and Sustainability.
"Unilever a cumparat un numar suficient de certificate Green Palm, astfel incat necesarul de ulei de palmier impus de afacerile desfasurate in Europa si de cele din Australia si Noua Zeelanda sa fie asigurat. Speram ca actiunile intreprinse de noi sa schimbe situatia industriei de ulei de palmier si sa contribuie la oprirea defrisarilor din Asia de Sud-Est", a adaugat oficialul Unilever.
Potrivit datelor companiei, producatorul de alimente si produse pentru curatenia casei si ingrijire personala Unilever utilizeaza anual pentru produsele sale din Europa aproximativ 250.000 de tone de ulei de palmier si derivate. Acesta este folosit, in special, pentru produsele tartinabile, dar si pentru supe, sosuri sau inghetata. De asemenea, uleiul de palmier se regaseste in unele produse destinate intretinerii casei si ingrijirii personale.
Unilever s-a angajat sa-si cumpere, pana in 2015, toata cantitatea de ulei de palmier necesara din surse certificate a fi sustenabile, a mai spus Neath.
Unilever este unul dintre fondatorii Roundtable on Sustainable Palm Oil (RSPO) - o initiativa a industriei care a fost pusa in aplicare prin colaborarea cu World Wild Fund for Nature (WWF) in 2003. RSPO colaboreaza cu proprietari de plantatii, manufacturieri, distribuitori, banci sau ONG-uri partenere, in vederea elaborarii de noi standarde pentru producerea uleiului de palmier in mod sustenabil.
Compania regionala Unilever South-Central Europe (USCE) coordoneaza din Bucuresti operatiunile din sapte tari din zona, respectiv Romania, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Albania, Macedonia si Moldova. Unilever comercializeaza pe piata romaneasca marcile Dero, Omo, Coccolino, Cif, Domestos, Dove, Rexona, Axe, Clear, Sunsilk, Delma, Rama, Becel, Delikat, Knorr, Hellmann's, Bertolli si Lipton.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall