Raiffeisen Asset Management va lansa al doilea fond de investitii cu capital protejat
Data publicarii: 20-04-2010 | Finante-BanciRaiffeisen Asset Management va lansa al doilea fond cu capital protejat, denumit Raiffeisen Confort Seria 2, dupa ce primul fond de acest fel a atras interesul a circa 1.000 de investitori, care au plasat peste 27 milioane lei, potrivit unui comunicat al administratorului de fonduri.
Raiffeisen AM lanseaza acest al doilea fond cu capital protejat la aproximativ sase luni de la startul unei noi perioade investitionale a primului produs de acest fel, Raffeisen Confort.
"Initiativa lansarii unui nou fond se bazeaza pe succesul obtinut de produsul existent, care in actuala perioada investitionala inceputa la sfarsitul lunii septembrie 2009 a atras aproximativ 1.000 de investitori si a atins un nivel al activelor de peste 27 milioane lei", se arata in comunicatul administratorului.
Raiffeisen Confort Seria 2 va fi lansat in 21 aprilie 2010, iar in primele 4 saptamani vom orienta investitiile exclusiv catre instrumente cu risc redus, pentru ca un numar cat mai mare de clienti sa poata subscrie la o valoare cat mai apropiata de cea initiala, care va fi protejata la finalul perioadei investitionale de doi ani.
"Raiffeisen Confort Seria 2 isi propune capitalizarea unei parti a castigurilor atunci cand piata de actiuni creste, dar si evitarea pierderilor in cazul unei scaderi a acesteia. Astfel, in conditiile unei evolutii nefavorabile a cotatiilor actiunilor, obiectivul fondului este reprezentat de limitarea scaderii valorii unitatii de fond sub valoarea initiala dupa doi ani de la data lansarii Fondului", potrivit comunicatului.
"In contextul scaderii dobanzilor bonificate pentru moneda nationala, noul fond se adreseaza investitorilor care isi propun obtinerea unor castiguri mai mari si sunt atrasi de randamentele pietei de actiuni, insa in acelasi timp nu doresc sa isi asume pierderile care pot sa apara in conditiile unei evolutii adverse a cotatiilor actiunilor", a declarat Mihail Ion, presedintele Raiffeisen Asset Management.
El a explicat ca Raiffeisen Confort Seria 2 ofera astfel avantajele lichiditatii, deoarece permite rascumpararea in orice moment a unitatilor de fond, indiferent de suma plasata, si in acelasi timp ofera protectia capitalului prin intermediul instrumentelor financiare derivate.
De asemenea, strategia investitionala a fondului este flexibila.
"De exemplu, pe parcursul perioadei investitionale se poate opta pentru plasamente pe piata locala, dar daca asteptarile privind evolutia altor piete sunt mai bune, atunci expunerea pe actiuni poate lua in considerare integral sau partial aceste piete considerate mai atractive", a mai spus presedintele Raiffeisen AM.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut