Garanti Online si-a crescut de peste 5 ori numarul de utilizatori in 2009
Data publicarii: 20-04-2010 | Finante-BanciIn 2009, GarantiBank, una dintre cele mai inovatoare banci de pe piata locala, si-a continuat dezvoltarea agresiva si pe segmentul serviciilor de online banking. Astfel, la 2 ani de la lansarea serviciului propriu de internet banking, Garanti Online, numarul de utilizatori al acestuia a ajuns la sfarsitul lui 2009 la aproximativ 30.000, un nivel de peste 5 ori mai mare comparativ cu aceeasi perioada a anului 2008, cand banca inregistra putin peste 5.000 de clienti de internet banking.
Aceasta performanta a fost recunoscuta si de catre publicatia e-Finance care a desemnat Garanti Online serviciul de internet banking cu "Cea mai mare rata de crestere a numarului de utilizatori in 2009 fata de 2008". Pentru acelasi serviciu, GarantiBank a fost premiata si in 2009 de Global Finance drept "Cea mai buna banca de internet banking pentru persoane fizice din Romania".
"2009 nu a fost un an usor nici pentru noi, bancile, nici pentru clientii nostri, dar cred ca multi dintre noi am invatat lectia optimizarii costurilor si timpului, pe care ar trebui sa o aplicam tot timpul, nu numai in perioade dificile. Sunt convins ca din ce in ce mai multi dintre clientii nostri au inceput sa inteleaga ca trebuie sa fie mai atenti la costuri si ca acesta este unul dintre motivele pentru care am inregistrat o crestere atat de spectaculoasa a numarului de utilizatori ai serviciului nostru de internet banking." a declarat Okan Yurtsever, Director Retail Banking & Bancassurance la GarantiBank.
El a mai adaugat ca serviciul de internet banking de la GarantiBank ofera utilizatorilor sai functionalitati inovatoare prin intermediul carora clientii pot efectua tranzactii bancare complexe in timp real la costuri mai reduse decat la ghiseele bancii, de oriunde si oricand.
Garanti Online a fost lansat in octombrie 2007, initial pentru persoane fizice, iar din luna mai 2008 acesta este disponibil si pentru persoane juridice. Cresterea inregistrata in 2009 se bazeaza in principal pe evolutia clientilor persoane fizice, care au crescut aproape de 6 ori, pana la aproximativ 25.000, in timp ce clientii persoane juridice au depasit 3.500, fata de 1.000 la sfarsitul anului 2008. In acelasi timp, numarul de clienti activi a inregistrat o crestere de peste 8 ori.
"Serviciul de internet banking, Garanti Online, a continuat sa inregistreze cresteri spectaculoase si in 2009, cand numarul de utilizatori activi a crescut mai repede decat numarul total de clienti. Aceasta evolutie ne bucura si ne indica in acelasi timp o modificare a comportamentului clientilor nostri, care prefera din ce in ce mai mult sa isi opereze tranzactiile la distanta, fara a se mai deplasa la ghiseele bancii. Aceasta schimbare se datoreaza preocuparii noastre continue de a oferi utilizatorilor de internet banking functionalitati noi si diversificate, care sa le ofere in conditii de maxima securitate beneficii reale in termeni de timp si costuri, adaptate la nevoile lor in permanenta schimbare." a mai adaugat Okan Yurtsever.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut