Patriciu a deschis primele chioscuri de cartier in Capitala si ataca celebrele buticuri de la parterul blocurilor
Data publicarii: 29-04-2010 | AfaceriMiliardarul Dinu Patriciu, considerat cel mai bogat roman, a deschis primele magazine sub brandul Mic.ro in Bucuresti, un concept pornit de la zero si care isi propune sa "muste" din cota de piata a chioscurilor de la parterul blocurilor, dar si a marilor magazine, jucatori care se bat pe un consum de 22 de miliarde de euro anual.
Pana in prezent au fost deschise sase magazine, unitatea numarul unu fiind situata pe soseaua Stefan cel Mare, in apropierea restaurantului Perla de la intersectia cu Calea Dorobantilor.
Integral in Ziarul Financiar
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut