Veniturile Orange Romania au scazut in T1 2010 cu 10%, la 237 milioane euro
Data publicarii: 29-04-2010 | AfaceriOrange Romania a inregistrat in primele trei luni din acest an venituri de 237 milioane euro, in scadere cu 10% fata de T1 2009, operatorul avand la 31 martie 10.809.000 clienti in tara, ceea ce reprezinta o crestere de 7% fata de perioada similara a anului precedent.
Venitul mediu anual pe utilizator a fost de 88 de euro.
"Cresterea bazei de clienti cu abonamente, datorata actiunilor intense de fidelizare si stabilizarea veniturilor sunt indicatorii care au marcat performanta companiei in primul trimestru al anului, in ciuda sezonalitatii acestei perioade. Imbunatatirea evolutiei veniturilor observata de la luna la luna confirma perspectiva de stabilizare economica din acest an", a CEO Orange Romania, Thierry Millet.
In ceea ce priveste numarul de clienti broadband ai Orange Romania, acesta s-a majorat cu 40% fata de primul trimestru al anului precedent, pana la 2.641.000. Ponderea veniturilor din serviciile de date a fost de 13,8% in veniturile din servicii raportate in primul trimestru, in crestere fata de 12,4% cat inregistra anul trecut.
Potrivit companiei, evolutia pozitiva a veniturilor din serviciile de date reflecta cresterea gradului de adoptie a serviciilor de broadband mobil, accesibile pe mobil si pe PC pe tot teritoriul tarii. Un alt factor care a contribuit esential la aceasta crestere a fost introducerea ofertelor cu smartphone-uri la tarife accesibile pentru toti clientii, spun reprezentantii operatorului de telefonie mobila. Astfel, vanzarile de smartphone-uri in primul trimestru al acestui an s-au dublat fata de perioada similara a anului precedent.
Printre principalele proiecte derulate in T1 2010 se numara: lansarea unor oferte segmentate in functie de interesele si cerintele clientilor, precum oferta pentru comunitatea reprezentatilor Avon si produsul PrePay Suporter pentru fanii fotbalului romanesc. Pana in prezent au fost semnate parteneriate cu sase cluburi: F.C. Dinamo Bucuresti, F.C. Brasov, Universitatea Cluj, Universitatea Craiova si Politehnica Iasi si Rapid Bucuresti.
De asemenea, in primele trei luni din acest an au fost inaugurate 35 de magazine Orange in regim de franciza (Orange Store), dupa deschiderea a 114 astfel de unitati in 2009. A fost lansat si siteului de review-uri pentru produsele din magazinul online Orange, precum si doua noi servicii in portofoliul Orange Care: Asigurarea pentru factura si Smartphone Expert. Tot din T1 2010, a aparut si factura electronica pentru clientii business - acestia pot vizualiza online factura si au posibilitatea sa o inregistreze in contabilitate, fara a mai depinde de primirea facturii pe hartie.
Principalii concurenti ai Orange pe piata locala de telefonie mobila sunt Vodafone Romania si Cosmote.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut