Circa 68% dintre romani vor petrece 1 Mai la gratar sau la iarba verde
Data publicarii: 30-04-2010 | LifestyleCirca 68% dintre romani vor petrece 1 Mai la gratar sau la iarba verde in orasul in care locuiesc sau in imprejurimi, doar 32% alegand sa petreaca Ziua Muncii la mare sau la munte, potrivit unui poll online initiat si gazduit de portalul casefaraintermediari.ro in perioada 22-29 aprilie 2010.
De asemenea, 44% dintre romanii care vor pleca la mare sau la munte vor aloca anul acesta pentru mini-vacanta de Ziua Muncii un buget mai mare fata de anul trecut, dintre acestia 34% raspunzand ca intentioneaza sa plateasca cu 50 de procente mai mult decat in 2009.
Potrivit aceluiasi sondaj online, 41,3% dintre respondenti au declarat ca vor cheltui mai putin de 1 Mai, iar 14,5% afirma ca vor cheltui la fel ca anul trecut.
Participantii la poll-ul online au afirmat in proportie de 38% ca sunt dispusi sa plateasca doar 50 de lei pentru inchirierea pentru o noapte a unei camere, de 1 Mai, aproape 34% vor cheltui 100 de lei, in timp ce doar 28% se arata disponibili sa plateasca peste 100 si 150 de lei.
"Rezultatele sondajului pe care l-am realizat reflecta realitatea trista in care traim. Somajul, lipsa banilor si a unei situatii financiare stabile de la luna la luna le-au rapit romanilor chiar si micile placeri, cum este mini-vacanta de 1 Mai. Acestei realitati economice i se adauga insa si lipsa de flexibilitate a sistemului turistic romanesc, care chiar si in criza refuza sa scada preturile la cazare si in general sa ofere promotii reale la serviciile turistice", a declarat director general al site-ului de tip FSBO casefaraintermediari.ro, Gabriela Carmen Enescu.
Potrivit datelor furnizate de portal, varianta preferata de cazare este la particular, pentru care au optat 34,42% din respondenti, urmata indeaproape de optiunea pentru hotel, cu 34,2% si pentru pensiune, cu 31,3%. Indiferent insa de preferintele de cazare ale acestora, romanii isi rezerva singuri vacanta, 84% dintre participantii la sondaj afirmand ca nu apeleaza la intermediari precum agentiile de turism.
Sondajul s-a desfasurat in perioada 22-29 aprilie 2010 pe un esantion de 1526 de respondenti, dintre care 70% barbati si 30% femei.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut