Motivarea angajatilor: Patronii nu mai dau prime si incearca sa fie draguti
Data publicarii: 05-05-2010 | HR/CarierePrimele generoase si team-buildingurile exclusiviste au fost inlocuite cu cuvinte de apreciere si iesiri la masa cu colegii. Patronii sunt constienti ca angajatii prefera sa fie motivati cu bani.
Muncesc mai mult decat inainte de criza, pe salarii mai mici, si au ajuns sa fie multumiti pur si simplu pentru ca au un loc de munca. In aceasta situatie sunt multi romani care inainte nici nu concepeau sa faca ore suplimentare fara sa primeasca o bonificatie. "Majoritatea companiilor cauta diverse metode de motivare si de pastrare a oamenilor, fara a fi nevoie sa apeleze la resurse financiare suplimentare", a declarat pentru Gandul Corina Diaconu, directorul general al companiei ABC Human Capital.
Daca bani nu sunt, exista solutii care nu costa nimic: premieri simbolice, mese cu colegii sau cuvinte de apreciere, recomanda specialistii in resurse umane contactati de Gandul. In practica, insa, lucrurile stau diferit, spun patronii, care fac eforturi sa-si pastreze angajatii.
"Mi-as dori sa fie un mediu economic de asa natura incat sa-i pot motiva cum trebuie pe angajati. Ca patron stiu ca motivatia cea mai importanta este cea pecuniara", a declarat pentru Gandul Iulian Groposila, vicepresedinte al Consiliului National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania (CNIPMMR), care are o afacere in constructii.
Integral in Gandul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut