Netopia: In 2010, romanii vor primi 90 de milioane de SMS-uri de la companii
Data publicarii: 10-05-2010 | AfaceriMai mult de jumatate dintre mesaje vor fi trimise de institutii financiar bancare. Volumul informarilor si textelor promotionale prin SMS trimise de companii va atinge in acest an pragul de 90 de miloane de mesaje, in crestere cu aproape 30% comparativ cu 2009, potrivit estimarilor Netopia Sistem, operatorul serviciului web2sms. Compania va asigura in acest an livrarea a 60% dintre aceste mesaje, adica circa 54 de miloane de SMS-uri. In 2009, prin platforma web2sms s-au trimis 35 de milioane de mesaje, aproximativ 50% din totalul pietei care a avut un volum de 70 de milioane de SMS-uri.
Din numarul total de mesaje trimise in 2009 de companii catre clientii actuali sau potentiali, aproximativ 80% au fost diverse instiintari, restul de 20% fiind mesaje de marketing.
Pentru a realiza aceste campanii directe, firmele vor aloca in 2010 un buget de aproximativ 3,2 milioane de euro, in crestere cu circa 30% comparativ cu 2009.
"Daca in anii trecuti sporirea numarului de mesaje era motivata de largirea bazei de clienti ai firmelor, cresterea din 2010 se bazeaza mai ales pe nevoia companiilor de a instiinta mai des actualii clienti, in special pe zona debitelor restante. Cresterea se vede de la luna la luna, spre exemplu in aprilie am inregistrat un record absolut in ceea ce priveste numarul de mesaje trimise, peste 4 milioane prin platforma noastra", a declarat Antonio Eram, CEO Netopia Sistem.
Cele mai interesate de aceasta metoda de comunicare sunt institutiile financiar-bancare, cu 50% din volumul SMS-urilor trimise, urmate de companii din FMCG, cu 30%. Si firmele din telecomunicatii, turism, auto si servicii apeleaza la SMS-uri pentru a-si informa sau atrage clientii.
Potrivit lui Eram, dincolo de mesajele privind emiterea de facturi si reamintirile despre termene de plata, companiile trimit prin SMS si anunturi cu privire la deschiderea de noi filiale, programul magazinelor in anumite perioade sau lansarea de oferte speciale.
"Comunicarea prin SMS este mult mai ieftina si mai rapida, acestea fiind motivele pentru care companiile aleg sa investeasca in astfel de servicii. In plus, au certitudinea ca destinatarul va primi si citi mesajele", a mai adaugat Eram.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut