Crin Antonescu critica afirmatiile reprezentantilor BNR care pun criza pe seama guvernarii PNL

Data publicarii: 28-05-2010 | Politica

Presedintele PNL, Crin Antonescu s-a aratat surprins Si dezamagit de afirmatiile reprezentantilor Bancii Nationale a Romaniei, potrivit carora situatia actuala economica a Romaniei se datoreaza in buna parte si guvernarii PNL, din perioada 2007-2008.

"Constat ca se pune in discutie perioada 2007-2008, cum ca ar fi dus la criza actuala, inclusiv de catre BNR. Sa ne spuna BNR daca in perioada 2007-2008 a luat pozitie fata de actele Guvernului  din acea perioada? Astept raspuns Si la intrebarea: Ce cifre de prognoza a agreat BNR cu Tariceanu Si cu Vosganian in 2008? AStept raspuns la aceasta intrebare nu pentru ca nu aS Sti care este raspunsul, ci pentru ca sunt curios daca nu mi-am pierdut memoria", a  spus preSedintele PNL, Crin Antonescu, intr-o conferinta de presa sustinuta la Oradea.

Antonescu a mai spus ca singurul politician care a avut o pozitie realista in privinta legii majorarii salariilor profesorilor a fost Calin Popescu Tariceanu. "Traian Basescu Si PDL au plusat la extrem. PDL a votat legea maririi salariilor pentru profesori, la fel ca Si parlamentarii PNL, care au greSit Si au facut la fel. Singurul politician care a avut o atitudine corecta  este fostul premier liberal Calin Popescu Tariceanu", a mai declarat Crin Antonescu.

Liderul liberal a afirmat ca sustine public greva generala din 31 mai.  "E un lucru nefericit ca vor avea loc manifestari, insa sustin public atat protestele cat si greva generala . Faptul ca aceste manifestari vor avea loc este raspunderea exclusiva a lui Traian Basescu si sunt solidar cu acesti oameni care au indurat destule" a adaugat el.

Crin Antonescu a mai spus ca, in cazul care motiunea de cenzura initiata de PSD va trece, partidul pe care il conduce nu va sustine niciun guvern, indiferent de componenta lui, daca acesta va avea in program cresterea fiscalitatii. "Cea mai fezabila varianta de guvern este, din punctul nostru de vedere, este una de tehnicieni" a mai adaugat Crin Antonescu.

Liderul PNL a fost prezent, joi, la Oradea, cu ocazia alegerilor interne pentru conducerea filialei.

NewsIn

Ultimele stiri pe BankNews.ro: