Hypermarketurile din Bucuresti in care poti avea ghinionul sa fii inselat
Data publicarii: 28-05-2010 | Actualitate17,5% dintre locuitorii Bucurestiului ar fi fost inselati in supermarketurile din oras, arata o cercetare realizata de Departamentul de sociologie din cadrul Facultatii de Stiinte Politice a SNSPA in perioada 18 aprilie - 3 mai. 77,7% sustin contrariul.
Din cei 17%, cei mai multi spun ca au "luat plasa" in magazinele Carrefour - 17,4%, Cora - 16,5% si Mega Image - 13%. Urmeaza apoi Real - 8,5%, Metro - 7,6%, Billa - 6,2%, Auchan - 4% si Kaufland - 2,7%.
O parte din aceasta cota este data totusi de vizibilitate si de numarul mare de clienti, raportat la alte magazine, precizeaza studiul. In total au fost facute 44 de nominalizari.
Studiul a fost realizat pe un esantion de 1487 de persoane si are o marja de eroare de +- 2,59%.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut