Credics Romania estimeaza dublarea afacerilor la 4 milioane de euro in 2010

Data publicarii: 09-06-2010 | Afaceri

Credics Technologies, furnizor international de softuri pentru instrumente de plata si procesator de tranzactii, mizeaza pe dublarea cifrei de afaceri pe piata din Romania, la 4 milioane de euro in 2010, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro.

Credics Technologies, companie israeliana cu o experienta de peste 10 ani, a intrat pe piata autohtona inca din 2009, cand a raportat un business de 2 milioane de euro. "Pentru 2010 estimam dublarea cifrei de afaceri datorita castigarii de noi clienti pe toate segmentele de piata pe care activam. Astfel, pentru acest an avem in plan extinderea portofoliului cu 8 clienti in Romania, dar si intrarea pe noi piete din regiune", a declarat Diana Munteanu, CEO Credics Romania.

De la intrarea in Romania, Credics Technologies si-a concentrat activitatea pe softuri de migrare la standardul EMV (tehnologia care permite folosirea cardurilor cu chip) si solutii pentru instrumente de plata si procesare a tranzactiilor efectuate cu instrumente de plata. De asemenea, printre directiile companiei pe piata autohtona se numara si implementarea de solutii de fidelizare a clientilor detinatori de carduri si lansarea de carduri prepaid.

In ceea ce priveste zona softurilor de migrare a bancilor la standardul EMV, Credics mizeaza pe castigarea a 3 clienti pana la finele acestui an din randul institutiilor care nu au in curs de implementare noile tehnologii. "Conform statisticilor noastre, pana in acest moment doar 50% dintre bancile din Romania au implementat sau au in curs de implementare standardul EMV, cu toate ca pana la finele anului 2010 toate institutiile financiar-bancare ar trebui sa se alinieze noilor norme", a afirmat Diana Munteanu. De altfel, in data de 15 iunie, compania va organiza un seminar cu aceasta tema dedicat managerilor directiilor de carduri din institutiile financiar-bancare.

Munteanu a subliniat ca solutia Credo Smart din portofoliul Credics permite bancilor si altor institutii sa emita carduri care respecta standardul EMV folosind cea mai noua tehnologie disponibila. Solutia integreaza functionalitatea EMV cu softurile deja existente, avand loc doar un impact minim asupra sistemului.

In ceea ce priveste sectorul acceptatorilor de plati, oficialul Credics precizeaza ca pana la sfarsitul lui 2010 compania va avea in portofoliu 2 clienti noi pentru solutiile proprii. "Avem deja doi clienti, unul din industria financiara si altul din retail. Vom continua sa ne concentram pe institutiile financiare, banci, retaileri si alte businessuri care necesita servicii de procesare a tranzactiilor si facturare", a mai declarat aceasta.

Compania a observat, de asemenea, un potential major si pe zona solutiilor de loialitate de pe piata locala, unde mizeaza pe atragerea a cel putin 3 clienti in acest an. "Suntem de parere ca cel mai atractiv program de loializare pentru piata din Romania va fi un program de tip Cash Back, prin care detinatorii de carduri vor acumula bani ca procent din cumparaturile efectuate, pe care ii vor putea folosi in multe alte feluri, cum ar fi noi cumparaturi, asigurari sau chiar recuperarea cash a procentului", subliniaza Diana Munteanu. In acest sens, Credics a dezvoltat solutia Credics Rewards & Promotions care ofera posibilitatea de a crea si gestiona programe de fidelizare.

Credics Romania mizeaza  si pe lansarea de carduri preplatite pe piata locala. "Intentionam sa  oferim solutiile si serviciile de carduri prepaid mai multor sectoare, cum ar fi banking, retail, companii petroliere, angajatori dar si oricarei afaceri care are nevoie de o astfel de functionalitate", spune Diana Munteanu.

Credics are in plan si extinderea pe noi piete din regiune. Conform oficialilor companiei, trimestrul patru din acest an va marca primii pasi ai Credics in Ungaria si Bulgaria. "Am construit in Bucuresti platforma PSH (Payment Service Hub) si ne propunem sa devenim liderul serviciilor financiare din Europa Centrala si de Est, furnizand solutii si servicii inovative si flexibile tarilor invecinate, cu ajutorul specialistilor din Romania", spune Diana Munteanu.

In afara de extinderea pe piata europeana, Credics vizeaza intrarea si in Africa si Statele Unite ale Americii prin intermediul aliantelor strategice deja realizate.

Redactia BankNews.ro

Ultimele stiri pe BankNews.ro: