Reteaua HM va intra pe piata din Romania in 2011 si va deschide un magazin in Baneasa Shopping City
Data publicarii: 25-06-2010 | AfaceriRetailerul suedez de fashion H&M (Hennes&Mauritz) va intra pe piata din Romania anul viitor, urmand sa deschida un magazin in Baneasa Shopping City in primavara lui 2011, a anuntat, joi, mall-ul din Capitala.
"Decizia de a aduce H&M in Baneasa Shopping City reprezinta un pas firesc in evolutia mixului de retaileri pe care mall-ul il ofera clientilor sai. Baneasa Shopping City a atras intotdeauna cele mai dorite si la moda branduri, fiind o poarta de intrare in Romania pentru multe dintre ele. Sunt sigura ca va fi o surpriza minunata pentru clientii nostri, care nu vor trebui sa mai astepte sa plece intr-o vacanta in strainatate pentru a cumpara articole din brandul H&M", a declarat Loredana Croicia, director de vanzari si marketing la Baneasa Shopping City.
Magazinul va fi situat pe doua etaje, cu intrari si iesiri atat la parter, cat si la primul etaj si cu acces vertical interior facilitat de un lift si doua scari rulante.
Hennes&Mauritz AB (H&M) este o companie suedeza recunoscuta pentru colectiile sale moderne si actualizate frecvent pentru femei, barbati, adolescenti si copii. H&M detine aproximativ 2.000 de magazine in 37 de tari si are aproximativ 76.000 de angajati.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu: România se află pe locul 89 în clasamentul celor mai atrăgătoare țări pentru cei care vor să lucreze în străinătate
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance