Fiscul a publicat procedura de selectie pentru lichidatori si administratori judiciari

Data publicarii: 31-08-2006
Agentia Nationala de Administrare Fiscala a publicat, miercuri, procedura de selectie a lichidatorilor si a administratorilor judiciari agreati de Ministerul Finantelor in vederea recuperarii creantelor bugetare care depasesc trei milioane de lei. Potrivit ordinului ANAF, pentru participarea la selectie a potentialilor lichidatori, ofertantii trebuie sa depuna, in termenul prevazut de lege, o serie de documente, printre care: certificatul de atestare fiscala, o dovada din partea Uniunii Nationale a Practicienilor in Reorganizare si Lichidare, din care sa rezulte ca nu a fost sanctionat profesional sau disciplinar in ultimii trei ani, portofoliul de societati reorganizate sau lichidate si o declaratie prin care ofertantul sa garanteze accesul autoritatilor fiscale la informatiile cuprinse in dosarul de lichidarii sau reorganizarii firmei vizate.

O comisie formata in cadrul ANAF urmeaza sa stabileasca lichidatorii agreati pentru recuperarea creantelor care depasesc trei milioane de lei, in timp ce pentru restul creantelor desemnarea se va realiza de catre structurile fiscale locale.

In cazul in care practicianul selectat nu-si respecta obligatiile asumate prin oferta depusa, selectia va fi refacuta, iar comisia va reanaliza lista de ofertanti, informandu-i pe potentialii lichidatori sau reorganizatori daca mai figureaza sau nu pe lista pentru selectie.

Practicienii urmeaza sa ia parte la selectie in functie de zona geografica in care sunt arondati, potrivit impartirii teritoriale facute de ANAF in 15 regiuni. Fiecare regiune cuprinde doua sau cel mult trei judete.

Rezultatul selectiei va fi comunicat fiecaruia dintre ofertanti, in termen de cinci zile. Lista lichidatorilor si a administratorilor judiciari selectati va fi publicata pe pagina ANAF.

Sursa: NewsIn

Ultimele stiri pe BankNews.ro: