OTP Bank Romania a atins o cota de piata de 1,15% pe segmentul retail
Data publicarii: 31-08-2006Ca parte a planului de extindere, OTP Bank Romania intentioneaza sa aiba o retea de 70 de unitati operationale pana in decembrie, iar pana la sfarsitul anului viitor sa extinda reteaua la peste 100 de sucursale. „Devenim un jucator activ pe piata bancara din Romania”, a declarat Frigyes Harshegyi, Director General al OTP Bank Romania. „Dupa studierea tendintelor si a evolutiei probabile a segmentului bancar, acum suntem pregatiti sa operam miscari vizibile, menite sa ne ajute sa ne atingem obiectivul pe termen mediu, acela de a detine o cota de piata de 4-5% din sectorul bancar romanesc”, a precizat Frigyes Harshegyi.
OTP Bank Romania ofera produse si servicii bancare adresate atat clientilor persoane fizice, cat si companiilor. Divizia Retail a fost construita de la zero, dupa achizitia RoBank, o banca mica, dar solida, axata pe segmentul de oferte pentru companii. Segmentul de retail a fost activat in octombrie 2005, prin lansarea mai multor produse – creditul pentru nevoi personale, creditul pentru nevoi personale cu garantie imobiliara, creditul ipotecar si serviciul OTPdirekt (call center si internet banking), lansat la inceputul lunii aprilie 2006. De asemenea, in februarie anul acesta, Divizia de Retail a OTP Bank Romania a lansat primele carduri si a inceput implementarea bancomatelor proprii in toate sucursalele bancii.
Am ajuns la un numar de peste 15.000 de clienti care folosesc cardurile OTP Bank Romania (carduri de debit, carduri de credit, carduri business si junior) si peste 1200 de clienti care acceseaza serviciul OTPdirekt.
Reteaua de unitati operationale a OTP Bank Romania ofera deja asigurari pentru locuinte si masini de la OTP Garancia Asigurari, membra a OTP Group. Parte a ofertei de retail a bancii, creditele pot fi acordate in diferite valute – lei, euro, forinti si franci elvetieni, si se adreseaza fiecarei categorii de consumatori, de la liber profesionisti la pensionari, de la cetateni romani la cetateni straini. Un punct de diferenta il reprezinta politica bancii de a lua in considerare si alte tipuri de venituri decat cele salariale - pensii, venituri din activitati independente, drepturi de autor, comisioane sau chirii.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut