OTP Bank Romania a atins o cota de piata de 1,15% pe segmentul retail

Data publicarii: 31-08-2006
OTP Bank Romania a atins in iunie 2006 o cota de piata de 1,15%, pe segmentul retail, bazata pe cresterea creditelor ipotecare, pana la nivelul de 1,75% din piata, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. In prezent banca implementeaza un plan accelerat de dezvoltare, prin lansarea unui numar mare de produse si prin inaugurarea mai multor sucursale in toata tara. In momentul de fata exista 51 de unitati operationale, in orase ca Bucuresti, Constanta, Timisoara, Cluj, Iasi, Oradea, Satu Mare, Sibiu, Brasov, Piatra Neamt, Galati, Ploiesti, Braila, Craiova, Odorheiu Secuiesc, Miercurea Ciuc, Alba Iulia, Baia Mare, Targu Secuiesc,  Sfantu Gheorghe, Targu Mures, Pitesti, Bacau, Arad, Slatina, Deva, Dej si altele. Numai in ultimul trimestru al anului s-au deschis 9 unitati operationale in Bucuresti,  Zalau, Reghin, Gheorgheni, Bistrita, Targu Mures, Cluj, Craiova si Baraolt.

Ca parte a planului  de extindere, OTP Bank Romania intentioneaza  sa aiba o retea de 70 de unitati operationale pana in decembrie, iar pana la sfarsitul anului viitor sa extinda reteaua la  peste 100 de sucursale. „Devenim un jucator activ pe piata bancara din Romania”, a declarat Frigyes Harshegyi, Director General al OTP Bank Romania. „Dupa studierea tendintelor si a evolutiei probabile a segmentului bancar, acum suntem pregatiti sa operam miscari vizibile, menite sa ne ajute sa ne atingem obiectivul pe termen mediu, acela de a detine o cota de piata de 4-5% din sectorul bancar romanesc”, a precizat Frigyes Harshegyi.

OTP Bank Romania  ofera produse si servicii bancare adresate atat clientilor persoane fizice, cat si companiilor. Divizia Retail a fost construita de la zero, dupa achizitia RoBank, o banca mica, dar solida, axata pe segmentul de oferte pentru companii. Segmentul de retail a fost activat in octombrie 2005,  prin lansarea mai multor produse – creditul pentru nevoi personale, creditul pentru nevoi personale cu garantie imobiliara, creditul ipotecar si serviciul  OTPdirekt (call center si internet banking), lansat la inceputul lunii aprilie 2006. De asemenea, in februarie anul acesta, Divizia de Retail a OTP Bank Romania a lansat primele carduri si a inceput implementarea bancomatelor proprii in toate sucursalele bancii.
Am ajuns la un numar de peste 15.000 de clienti care folosesc cardurile OTP Bank Romania (carduri de debit, carduri de credit, carduri business si junior) si peste 1200 de clienti care acceseaza serviciul OTPdirekt.

Reteaua de unitati operationale a OTP Bank Romania ofera deja asigurari pentru locuinte si masini de la OTP  Garancia Asigurari, membra a OTP Group. Parte a ofertei de retail a bancii, creditele pot fi acordate in diferite valute – lei, euro, forinti si franci elvetieni, si se adreseaza fiecarei categorii de consumatori, de la liber profesionisti la pensionari, de la cetateni romani la cetateni straini. Un punct de diferenta il reprezinta politica bancii de a lua in considerare si alte tipuri de venituri decat cele salariale - pensii, venituri din activitati independente, drepturi de autor, comisioane sau chirii.

Redactia BankNews.ro

Ultimele stiri pe BankNews.ro: