Aviva: Aproape 40 la suta din romani se comporta ca si cum criza nu ar exista

Data publicarii: 29-06-2010 | Finante-Banci

Directorul companiei de asigurari, Mihai Popescu, explica pentru Romania Libera unde se afla romanii pe scara evolutiei financiare si cati dintre ei mai au bani si pentru polite.

Mihai Popescu, noul CEO al Aviva, este convins ca prioritatile oamenilor nu ar trebui sa se schimbe pe timp de criza, chiar daca veniturile lor scad, de cele mai multe ori.

R: Ce tinta de vanzari are Aviva pentru 2010? Tintiti vanzari mai mari decat in 2009?

M.P: Cred ca obiectivul principal al oricarei companii ar trebui sa fie cresterea vanzarilor comparativ cu anul anterior. Ceea ce este mai important insa este modalitatea si tacticile utilizate pentru atingerea acestui obiectiv. In perioada imediat urmatoare Aviva Romania se va concentra pe dezvoltarea calitatii procesului de vanzare, asta insemnand investitii importante in procesele de instruire si management al fortei de vanzari.

R: Care sunt criteriile pe care trebuie sa le indeplineasca un broker pentru a lucra cu Aviva?

M.P: Pentru noi este foarte important ca partenerii nostri sa aiba aceeasi viziune de business ca si noi, respectiv orientarea catre client si angajament pe termen lung fata de acesta. Suntem deschisi oricarui partener care impartaseste aceasta viziune, indiferent de marimea acestuia, numele, data intrarii pe piata. Cautam permanent parteneri pe termn lung.

R: Care este beneficiul unui broker de asigurari din relatia cu Aviva? Ce procent din pretul fiecarei polite vandute ii revine brokerului?

Integral in Romania Libera

Ultimele stiri pe BankNews.ro: