Aviva: Aproape 40 la suta din romani se comporta ca si cum criza nu ar exista
Data publicarii: 29-06-2010 | Finante-BanciDirectorul companiei de asigurari, Mihai Popescu, explica pentru Romania Libera unde se afla romanii pe scara evolutiei financiare si cati dintre ei mai au bani si pentru polite.
Mihai Popescu, noul CEO al Aviva, este convins ca prioritatile oamenilor nu ar trebui sa se schimbe pe timp de criza, chiar daca veniturile lor scad, de cele mai multe ori.
R: Ce tinta de vanzari are Aviva pentru 2010? Tintiti vanzari mai mari decat in 2009?
M.P: Cred ca obiectivul principal al oricarei companii ar trebui sa fie cresterea vanzarilor comparativ cu anul anterior. Ceea ce este mai important insa este modalitatea si tacticile utilizate pentru atingerea acestui obiectiv. In perioada imediat urmatoare Aviva Romania se va concentra pe dezvoltarea calitatii procesului de vanzare, asta insemnand investitii importante in procesele de instruire si management al fortei de vanzari.
R: Care sunt criteriile pe care trebuie sa le indeplineasca un broker pentru a lucra cu Aviva?
M.P: Pentru noi este foarte important ca partenerii nostri sa aiba aceeasi viziune de business ca si noi, respectiv orientarea catre client si angajament pe termen lung fata de acesta. Suntem deschisi oricarui partener care impartaseste aceasta viziune, indiferent de marimea acestuia, numele, data intrarii pe piata. Cautam permanent parteneri pe termn lung.
R: Care este beneficiul unui broker de asigurari din relatia cu Aviva? Ce procent din pretul fiecarei polite vandute ii revine brokerului?
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut