TAROM va lansa, din 15 iulie, serviciul de check-in online
Data publicarii: 02-07-2010 | AfaceriCompania TAROM va lansa, din 15 iulie, serviciul de check-in online, prin intermediul caruia pasagerii iSi vor putea efectua singuri formalitatile de check-in pe Internet si isi vor putea alege locul preferat in avion, a informat, joi, operatorul.
"Suntem interesati de imbunatatirea serviciile acordate pasagerilor TAROM si consideram ca aceasta facilitate va simplifica operatiunile de imbarcare la aeroport. TAROM va continua sa ofere gratuit atat serviciul de inregistrare la aeroport, cat si noul produs - online check-in" a declarat Director Operatiuni Sol TAROM, Viorel Vladoiu.
Formalitatile de check-in pot fi realizate prin Internet cu maxim 30 de ore si pana la o ora inainte de plecare.
Potrivit TAROM, dupa ce au finalizat online formalitatile de check-in, pasagerii au posibilitatea de a-si tipari cartea de imbarcare si, daca nu au bagaj pentru cala, pot merge direct la poarta de imbarcare. Pasagerii care au bagaj pentru cala vor trebui doar sa se prezinte la ghiseul TAROM "Baggage Drop-Off" din aeroport, pentru a-si lasa bagajul.
Serviciul de check-in online este disponibil pentru toti pasagerii TAROM care se afla in posesia unui bilet electronic valid, pe unul din zborurile operate de avioanele companiei sau pe cele realizate in cooperare cu liniile aeriene partenere - AIR FRANCE, KLM si AIR EUROPA si operate cu aeronavele acestora.
Astfel, check-in-ul online este disponibil pentru zborurile de pe aeroportul Otopeni (catre toate destinatiile interne si internationale mai putin catre Moscova, Milano, Varsovia si Geneva), de pe aeroporturile interne Bacau, Baia Mare, Cluj Napoca, Iasi, Oradea, Satu Mare, Sibiu, Suceava, Targu Mures, Timisoara, precum si de pe aeroporturile internationale Amsterdam, Atena, Belgrad, Beirut, Larnaca, Lyon, Munchen, Nisa, Paris Charles de Gaulle, Riga, Tel Aviv si Roma.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut