Romanii aleg cardul de credit in functie de dobanzile si comisioanele cele mai mici
Data publicarii: 02-07-2010 | Finante-BanciMajoritatea posesorilor declara ca folosesc aceste produse de peste trei ani
Mai mult de o treime dintre romani achizitioneaza un card de credit in urma ofertelor primite de la banci. Totusi, in alegerea unui anumit produs de acest fel, conteaza dobanzile si comisioanele mici. In ceea ce priveste cardul de debit, optiunile sunt dictate de cele mai multe ori de politica de salarizare a angajatorului. Cand sunt insa in situatia de a decide individual, criteriile sunt banca emitenta si comisioanele.
Cardurile raman produsele de baza in portofoliul bancilor si in procesul de bancarizare, releva ultimul studiu Master-Index, realizat pe piata romaneasca.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut