Cand creditul de consum este prea scump, ratele fara dobanda sunt cautate
Data publicarii: 13-07-2010 | Finante-BanciModelul cumparaturilor in rate lunare fara dobanda, permis de unele programe de carduri de credit, poate fi o solutie pentru sustinerea vanzarilor intr-o perioada in care consumatorii sunt mai atenti ca oricand la cheltuielile pe care le fac.
"Cardurile de credit cu dobanda zero cu siguranta ca usureaza decizia de cumparare a clientilor. Noi avem astfel de parteneriate cu Garanti Bank si Credit Europe Bank de mai multi ani, iar in urma cu aproximativ sase luni am introdus oferta de 9-10 rate fara dobanda, care a avut un efect pozitiv asupra vanzarilor", spune Adrian Cazu, directorul magazinelor Benvenuti, un retail de incaltaminte cu vanzari anuale de circa opt milioane de euro.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut