Bank Leumi Romania vrea sa atraga 1.000 de clienti in 2010 pentru cardul Leumi Gold
Data publicarii: 14-07-2010 | Finante-BanciBank Leumi Romana vrea sa se concentreze pe segmentul clientilor cu venituri peste medie, motiv pentru care a lansat cardul de credit Leumi Gold, pentru care banca spera sa atraga 1.000 de clienti inca din acest an, a declarat, miercuri, directorul diviziei de retail a bancii, Alin Alupei.
Produsul se adreseaza persoanelor cu venituri lunare de peste 700 euro, iar costurile cu Leumi Gold Card le depasesc pe cele ale unui card obisnuit, intrucat acesta ofera diverse servicii de asigurare si reduceri la partenerii comerciali. Astfel, comisionul de emitere este de 10 euro, iar pachetul complet de servicii costa 6 euro lunar.
"Avem una dintre cele mai mici dobanzi din piata, constituita din rata Robor la 3 luni plus o marja de 9%. Daca adaugam si comisioanele, se ajunge la o dobanda anuala efectiva (DAE) de aproximativ 18%", a explicat Alupei.
Banca a calculat DAE de 18,16% pentru un credit pe card de 20.000 lei, acordat pe o perioada de 3 ani, cu comision de analiza de 100 lei, comision anual de administrare de 1%, suma lunara de plata - dobanda aferenta creditului utilizat - 266 lei, considerand ca intreg creditul a fost utilizat, iar valoarea totala platibila este de 29.996 lei.
Alupei a precizat ca atragerea a 1.000 de clienti pentru acest produs ar permite bancii sa isi acopere cheltuielile aferente proiectului de lansare a cardului.
La randul sau, presedintele executiv al Bank Leumi Romania, Laurentiu Mitrache, a spus ca banca vrea sa dezvolte in Romania segmentul de private banking pentru clienti care au peste 50.000 euro pentru investitii, in conditiile in care, in prezent, banca are aproximativ 200 de clienti de private banking.
Astfel, printre serviciile oferite prin intermediul cardului Leumi Gold se numara asigurarea gratuita de calatorie in strainatate, acces gratuit la salonul V.I.P. al Aeroportului International Henri Coanda si tarife preferentiale la achizitionarea de servicii hoteliere, de pachete turistice, bilete de avion, inchirieri auto, la restaurante, sali de fitness, spa, clinici stomatologice si altele.
De asemenea, "utilizatorii Leumi Gold Card vor avea acces gratuit la servicii medicale premium in peste 270 de clinici private partenere, aflate pe intreg teritoriul Romaniei". Acest lucru a fost posibil prin semnarea unui parteneriat cu compania de asigurari Signal Iduna.
Leumi Gold Card este un card cu cip cu utilizare nationala si internationala care ofera utilizatorilor o limita de credit de pana la 100.000 euro, zero obligatii in ceea ce priveste returnarea lunara a unei sume minime si o perioada de gratie de 55 de zile.
De asemenea, cardul Leumi Gold are atasat in mod gratuit serviciul Card Alert, prin care clientii sunt informati in timp real, prin SMS, asupra tuturor operatiunilor realizate cu cardul.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall