Masinile editie limitata - o solutie de marketing pentru iesirea din criza
Data publicarii: 13-08-2010 | AutoMasinile exclusive par a fi cea mai potrivita solutie in perioada de criza, cand si automobilele de lux intampina dificultati pe pietele lumii. Editiile speciale sunt rezultatul unor analize atente de marketing, asa cum se intampla in cazul lui Bentley Continental Flying Spur Arabia si Ford F-150 Harley Davidson.
Fie ca este vorba despre alegerea unei piete selecte, fie ca vorbim despre asocierea cu un brand exclusivist, seriile limitate aduc producatorilor nu doar castiguri datorita marjei de profit aplicate acestor produse, ci si un plus de imagine, generat de caracterul limitat al automobilelor in cauza. In 2010, mai multi constructori de automobile, printre care Ferrari, Lamborghini sau Bugatti, au apelat deja la acest sistem. Bentley si Ford au gasit propriile solutii inteligente.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut