Promotiile false, politica de marketing in magazine
Data publicarii: 01-09-2010 | AfaceriComercializarea de produse sub sigla publicitara a unor campanii promotionale expirate, cu efectul inducerii in eroare a consumatorilor, "super oferte" false prin care consumatorii erau determinati sa cumpere un anumit produs, fara a beneficia de un avantaj real sau lipsa informatiilor privind durata ofertei promotionale sau limita stocurilor produselor ofertate sunt cateva dintre abaterile descoperite de Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului (ANPC), in urma unui control in magazine.
Au fost controlate 119 supermarketuri, hipermarketuri si lanturi de magazine, fiind inregistrate abateri la 59 dintre acestia (49%). Reprezentantii ANPC recomanda consumatorilor sa verifice daca oferta prin care se promit diverse avantaje mai este valabila in momentul cumpararii produselor. In cazul ofertelor cu reduceri de pret, cumparatorii sunt sfatuiti sa verifice la cititoarele de cod de bare din cadrul magazinelor sau la casa daca pretul afisat este si cel ce va fi facturat.
La achizitionarea pachetelor de produse "3 la pret de 2" sau "al doilea produs la jumatate din pret" trebuie verificat pretul produselor individuale care trebuie sa existe in mod obligatoriu la vanzare pentru a-l putea compara cu pretul pachetului promotional.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor