Promotiile false, politica de marketing in magazine
Data publicarii: 01-09-2010 | AfaceriComercializarea de produse sub sigla publicitara a unor campanii promotionale expirate, cu efectul inducerii in eroare a consumatorilor, "super oferte" false prin care consumatorii erau determinati sa cumpere un anumit produs, fara a beneficia de un avantaj real sau lipsa informatiilor privind durata ofertei promotionale sau limita stocurilor produselor ofertate sunt cateva dintre abaterile descoperite de Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului (ANPC), in urma unui control in magazine.
Au fost controlate 119 supermarketuri, hipermarketuri si lanturi de magazine, fiind inregistrate abateri la 59 dintre acestia (49%). Reprezentantii ANPC recomanda consumatorilor sa verifice daca oferta prin care se promit diverse avantaje mai este valabila in momentul cumpararii produselor. In cazul ofertelor cu reduceri de pret, cumparatorii sunt sfatuiti sa verifice la cititoarele de cod de bare din cadrul magazinelor sau la casa daca pretul afisat este si cel ce va fi facturat.
La achizitionarea pachetelor de produse "3 la pret de 2" sau "al doilea produs la jumatate din pret" trebuie verificat pretul produselor individuale care trebuie sa existe in mod obligatoriu la vanzare pentru a-l putea compara cu pretul pachetului promotional.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut