Strategii de banci mari pe timp de criza: revin ambitiile de crestere a cotelor de piata

Data publicarii: 01-09-2010 | Finante-Banci

BCR se lupta sa atraga clienti cu conturi de salarii pentru a creste stabilitatea portofoliului n BRD pariaza pe inovarea de produse care sa aduca un plus de comisioane si noi clienti. Raiffeisen refinanteaza datoriile clientilor care au credite si la alte banci pentru intarirea relatiilor. UniCredit are obiective ambitioase de crestere a cotei de piata la creditare, pe mai multe segmente. Care sunt principalele strategii "vizibile" adoptate de banci puternice de pe piata?

Criza economica nu inseamna pentru bancheri numai socoteli privind gradul de acoperire a pierderilor din credite cu provizioane si executari silite ale clientilor care nu mai platesc, ci si posibilitati de crestere pe anumite segmente de piata, de fidelizare a clientelei atat timp cat slabirea concurentei lasa mai mult spatiu de manevra.

Integral in Ziarul Financiar

 

Ultimele stiri pe BankNews.ro: