Top 10 greseli facute de sefi. De la neglijarea clientilor la atitudinea fata de subalterni

Data publicarii: 13-09-2010 | HR/Cariere
Motivarea angajatilor, chiar si fara bani, este una dintre cele mai eficiente solutii pentru a avea servicii sau produse mai bune decat concurenta

Criza a modificat complet felul de a face afaceri, nu doar in Romania, ci peste tot in lume. Fie ca este vorba despre nein-telegerea asteptarilor clientilor sau despre dezinteresul fata de angajati, expertii in resurse umane sustin ca multi manageri au probleme din ce in ce mai serioase in a-si face afacerea sa mearga.

"Confruntate cu o scadere masiva a cererii pentru produsele si serviciile pe care le ofereau (scadere coroborata cu cresterea responsabilitatii si a as-teptarilor clientilor in procesul de cum-parare), multe companii au fost puse in situatia de a gestiona o problema majora: discrepanta intre pozitionarile de marketing, care pun clientul in cen-trul Universului, si modelul de business construit pana la detaliu pe baza motto-ului «we make you take» (te facem sa iei, sa cumperi, n. r.)", a declarat pentru Gandul Sorin Paun, partener in cadrul companiei de consultanta in resurse umane Ascendis.

 

Integral in: Gandul

Ultimele stiri pe BankNews.ro: