Sefa retailului ING: Clientii vor fi tot mai bine informati si mai atenti la ofertele de pe piata

Data publicarii: 13-09-2010 | Finante-Banci

Intrati mai tarziu pe piata serviciilor bancare pentru persoane fizice, olandezii de la ING sustin ca sunt in plan cu achizitia de clienti noi si pariaza mai departe pe formula "produse putine, bune si servicii recunoscute prin calitate". 

Piata bancara va fi mai "mobila" in urma aplicarii noilor prevederi privind contractele de credit, preturile creditelor vor fi mult mai transparente, iar consumatorul va putea compara mult mai usor ofertele bancilor, in conditiile in care oricum este din ce in ce mai bine informat si mai atent la diferitele optiuni de pe piata, spune Maria Cristina Matei, director general adjunct (vicepresedinte) pe retail al ING Bank.

"Agitatia care s-a creat in ultima perioada nu face bine nimanui, insa emotiile sunt foarte puternice pentru ca au si fost multe abuzuri in trecut, iar ordonanta 50 a adaugat o stare de emotie noua pentru ca s-a vazut in ea o posibilitate de a se ajunge la preturi diminuate.

Integral in Ziarul Financiar

Ultimele stiri pe BankNews.ro: