Ce promotii au bancile. De la reduceri la cumparaturi sau la bilete de avion la creditul pentru gradinarit

Data publicarii: 20-09-2010 | Finante-Banci
Lipsa interesului populatiei pentru noi imprumuturi ii determina pe bancheri sa caute solutii alternative de majorare a numarului de clienti

Reduceri la biletele de avion, discounturi la cumparaturi in diverse retele de magazine sau campanii de promovare pe retelele de socializare. Acestea sunt cele mai noi strategii prin care bancile incearca sa atraga noi clienti.

Recent, BCR si Wizz Air au lansat noul card de credit BCR Wizz Air. "Cardul de credit BCR Wizz Air, primul de acest gen pe piata aeriana low-fare din Romania, ofera reduceri importante la achizitionarea serviciilor si biletelor de avion Wizz Air", au declarat oficialii celei mai mari banci de pe piata locala. Cardul este emis sub sigla MasterCard, in lei, cu limita maxima de 20.000 lei si perioada de gratie de pana la 53 de zile. Cardul permite un bonus 4% la achizitionarea produselor si serviciilor Wizz Air prin wizzair. com si 2% pentru tranzactiile efectuate direct la POS-urile comerciantilor si pe internet.

 

Integral in: Gandul

Ultimele stiri pe BankNews.ro: