De ce taxeaza bancherii diferit aceeasi munca la acordarea unui credit?
Data publicarii: 24-09-2010 | Finante-BanciChiar daca numarul comisioanelor pe care bancherii le pot percepe a fost limitat, modul de calcul si valoarea raman la discretia lor. Isi va spune cuvantul concurenta?
Perceperea unui comision procentual din valoarea creditului la acordarea creditului face ca banca sa taxeze diferit clientii in functie de suma imprumutata, desi volumul de munca nu are nicio legatura cu valoarea finantarii.
Bancile s-au aliniat cerintelor ordonantei 50, care prevede perceperea unui singur comision la acordarea creditului - denumit de "analiza dosar" - insa au mentinut formula de calcul, ca procent din suma imprumutata, intrucat reglementarile nu vizeaza si acest aspect.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut