Libra Bank lanseaza cardul InternetBanking.ro, primul card Libra care ofera control optim la utilizarea online
Data publicarii: 28-09-2010 | Finante-Banci
Incepand cu luna septembrie Libra Bank lanseaza Cardul InternetBanking.ro, primul card Libra care ofera utilizatorilor atat un grad mare de control cat si o protectie sporita impotriva fraudelor. Cardul InternetBanking.ro este un card destinat in special utilizarii pe internet, la plata tranzactiillor efectuate online, si are dubla functionalitate, putand fi utilizat atat ca un card de credit, cu perioada de gratie, cat si ca un card de debit.
Noutatea este reprezentata de faptul ca, pentru a asigura un grad de control optim utilizatorilor, cardul InternetBanking.ro poate fi activat sau dezactivat pentru utilizarea online in orice moment in timp real direct din serviciul Internet Banking pus la dispozitie in mod gratuit de catre Libra Bank. In plus, desi este un card destinat cu preponderenta utilizarii online, cardul InternetBanking.ro are o arie larga de utilizare, putand fi folosit atat pentru plati la comercianti cat si pentru retrageri de numerar la POS si ATM. Pe langa comisioanele atractive, noul card ofera titularului de cont facilitatea emiterii de carduri pentru mai multi utilizatori, ajutandu-l in acelasi timp sa pastreze controlul asupra cheluielilor prin stabilirea de limite zilnice.
De asemenea, pentru toti posesorii cardului InternetBanking.ro, Libra Bank ofera gratuit polita de asigurare impotriva uzului fraudulos, asigurare de care clientul beneficiaza inca din momentul emiterii cardului si care acopera atat pagubele rezultate din furt si pierdere cat si utilizarea frauduloasa online prin furtul din retelele informatice. Astfel, indiferent daca utilizatorul a pierdut sau i-au fost furate cardul bancar sau datele continute de acesta, achizitia de bunuri sau retragerea de bani in aceste circumstante sunt acoperite de asigurarea pentru uz fraudulos.
"Cardul InternetBanking.ro reprezinta o initiativa aparte in domeniul produselor bancare, atat prin prisma beneficiilor sale functionale cat si prin design-ul special care-i confirma statutul de instrument modern de plata. Odata cu lansarea acestui card ne propunem sa atingem doua obiective importante: stimularea tranzactiilor online si oferirea unei solutii eficiente pentru una dintre principalele cauze de neutilizare a cardurilor: teama de frauda. Asigurarea anti-frauda pentru platile efectuate cu acest card este inclusa in beneficiile oferite de noul card si speram, prin inlaturarea acestei temeri, sa crestem gradul de incredere si utilizare a cardurilor bancare.", sustine Alexandru Bita, Directorul diviziei de eBanking din cardul Libra Bank.
Cardul Libra InternetBanking.ro este destinat persoanelor fizice si are utilizare interna si internationala.
Comunicat de presa
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut