Udrea: Logoul brandului de turism a fost declarat original si inregistrat la nivel international
Data publicarii: 02-11-2010 | TurismMinistrul Dezvoltarii Regionale si Turismului, Elena Udrea, a declarat marti, intr-o conferinta de presa, ca identitatea vizuala a brandului turistic al Romaniei a fost inregistrata la Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci (OSIM) si la OHIM, fiind declarata originala si unica.
"Pe 28 octombrie, logoul turistic a trecut si de OHIM (The Office of Harmonization for the Internal Market, organism european n.r.). Il vom folosi in toate campaniile viitoare", a spus Elena Udrea. Totodata, creatia vizuala a brandului a fost inregistrata si pe alte piete internationale.
Aceasta a precizat si ca MDRT a primit un raspuns acum patru saptamani de la Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci (OSIM), prin care brandul turistic de tara a fost declarat original si unic si este astfel inregistrat oficial de minister la acest organism.
De asemenea, ministrul Elena Udrea a precizat ca Tom Nulens (despre care presa a scris ca ar fi fost creatorul unei frunze similare folosita de o firma din Marea Britanie, n.r.) a trimis o scrisoare catre MDRT, in care declara ca frunza din creatia grafica aferenta brandului turistic este un desen original si ca nu-i apartine.
Identitatea vizuala a brandului de turism al Romaniei este formata din izotip (frunza), slogan ("Explore the Carpathien Garden") si logotip (scrisul Romania).
Brandul turistic al tarii a fost lansat pe 29 iulie la Shanghai, in China, la Expo 2010. In mass-media a fost remarcata asemanarea dintre frunza din noul logo de promovare turistica a Romaniei si logo-ul unui proiect de transport international. Ministrul Elena Udrea a declarat, in legatura cu zvonurile aparute privind plagiatul logo-ului, ca intreg conceptul a fost cumparat cu toate drepturile de autor si ca situatia este legala.
Realizarea brandului turistic a costat 894.970 de euro, iar pentru brandul de tara vor fi cheltuite 75 de milioane de euro pana in 2013, aceasta finantare fiind exclusiv europeana.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall