Brandul de turism al Romaniei, prezentat la World Travel Market din Londra
Data publicarii: 10-11-2010 | TurismBrandul national de turism al Romaniei este prezentat la expozitia World Travel Market de la Londra, la standul amenajat de Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT), eveniment ce are loc intre 8-11 noiembrie, potrivit unui comunicat emis marti de minister.
"Actiunea se deruleaza la standul Romaniei, amenajat de Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului in cadrul expozitiei, si face parte din seria de lansari a brandului pe pietele tinta de turism, cu scopul de a promova atat Romania ca destinatie turistica, cat si identitatea vizuala a turismului romanesc", se arata in comunicatul MDRT.
Standul Romaniei la cel mai mare targ de turism din lume adresat specialistilor este amenajat in spatiul central al expozitiei, pe o suprafata de 255 mp, si gazduieste 29 de reprezentanti ai industriei romanesti de turism, de la hotelieri si agentii, la transportatori sau asociatii din domeniu.
"Natura intacta, autenticitate si cultura unica, acesta este mesajul pe care grafica brandului de turism al Romaniei l-a transmis publicului englez prezent la manifestare. Participantilor le-au fost oferite, din partea expozantilor din standul Romaniei, produse traditionale romanesti, iar in cadrul unui concurs de tip tombola, un vizitator a castigat o excursie in Apuseni, avand, astfel, ocazia sa descopere la fata locului una dintre destinatiile turistice romanesti de referinta", mai informeaza comunicatul.
Prezenta Romaniei la astfel de manifestari reprezinta o oportunitate de a promova imaginea turismului romanesc pe plan extern si de a informa piata internationala de turism cu privire la oferta romaneasca de turism, la destinatiile si produsele turistice nationale cele mai reprezentative.
Expozitia WTM 2010, aflata la cea de-a 31-a editie, se deruleaza in perioada 8-11 noiembrie. Editia de anul trecut a reunit peste 5.000 de expozanti si co-expozanti din 187 de tari si regiuni, fiind vizitata de peste 24.000 de vizitatori si 2.800 reprezentanti ai presei.
"Actiunea se deruleaza la standul Romaniei, amenajat de Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului in cadrul expozitiei, si face parte din seria de lansari a brandului pe pietele tinta de turism, cu scopul de a promova atat Romania ca destinatie turistica, cat si identitatea vizuala a turismului romanesc", se arata in comunicatul MDRT.
Standul Romaniei la cel mai mare targ de turism din lume adresat specialistilor este amenajat in spatiul central al expozitiei, pe o suprafata de 255 mp, si gazduieste 29 de reprezentanti ai industriei romanesti de turism, de la hotelieri si agentii, la transportatori sau asociatii din domeniu.
"Natura intacta, autenticitate si cultura unica, acesta este mesajul pe care grafica brandului de turism al Romaniei l-a transmis publicului englez prezent la manifestare. Participantilor le-au fost oferite, din partea expozantilor din standul Romaniei, produse traditionale romanesti, iar in cadrul unui concurs de tip tombola, un vizitator a castigat o excursie in Apuseni, avand, astfel, ocazia sa descopere la fata locului una dintre destinatiile turistice romanesti de referinta", mai informeaza comunicatul.
Prezenta Romaniei la astfel de manifestari reprezinta o oportunitate de a promova imaginea turismului romanesc pe plan extern si de a informa piata internationala de turism cu privire la oferta romaneasca de turism, la destinatiile si produsele turistice nationale cele mai reprezentative.
Expozitia WTM 2010, aflata la cea de-a 31-a editie, se deruleaza in perioada 8-11 noiembrie. Editia de anul trecut a reunit peste 5.000 de expozanti si co-expozanti din 187 de tari si regiuni, fiind vizitata de peste 24.000 de vizitatori si 2.800 reprezentanti ai presei.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut