Unde vor merge romanii la cumparaturi in 2015. Comertul modern, in crestere
Data publicarii: 17-11-2010 | DiverseRomanii vor avea la dispozitie din ce in ce mai multe spatii comerciale moderne in urmatorii cinci ani, insa tot magazinele traditionale vor ramane principala forma de comert, estimeaza compania de cercetare de piata GfK. Astfel, in 2015, retailul modern, reprezentat de hipermarketuri, magazine de tip discount, cash&carry si supermarketuri, dar si magazine de proximitate, va detine o cota de piata de 54% din consumul total de produse de larga folosinta. Aceasta inseamna o crestere de noua procente fata de acest moment, respectiv 45%.
De departe, cele mai mari cresteri pana in 2015 sunt prognozate in cazul hipermarketurilor, de la 21% in prezent la 26%, dar si la magazinele de tip discount, de la 10% la 16%. "Hipermarketurile si magazinele de tip discount isi vor pastra ritmul de crestere si in anii urmatori. De asemenea, magazinele de proximitate si cele traditionale vor ramane formele principale de comert si in 2015", a declarat Diana Toma, head of client service consumer tracking GfK Romania, citata de Mediafax. Chiar daca urmeaza sa piarda un punct procentual din cota de piata, magazinele traditionale vor mai detine totusi 40% din consumul de produse.
De departe, cele mai mari cresteri pana in 2015 sunt prognozate in cazul hipermarketurilor, de la 21% in prezent la 26%, dar si la magazinele de tip discount, de la 10% la 16%. "Hipermarketurile si magazinele de tip discount isi vor pastra ritmul de crestere si in anii urmatori. De asemenea, magazinele de proximitate si cele traditionale vor ramane formele principale de comert si in 2015", a declarat Diana Toma, head of client service consumer tracking GfK Romania, citata de Mediafax. Chiar daca urmeaza sa piarda un punct procentual din cota de piata, magazinele traditionale vor mai detine totusi 40% din consumul de produse.
citeste mai mult: Gandul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut